• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Do zmagovalne pekovske dobrote interaktivno

Z aplikacijo »Postanite Hoferjev pek« so v Hoferju svoje kupce pozvali k neposrednemu soustvarjanju njihovega prodajnega programa. Za tehnološko in kreativno izvedbo akcije so v spletni medijski agenciji iPROM poskrbeli z naprednimi dinamični oglasi, ki so uporabnike nagovarjali k aktivnemu vključevanju v sam proces nastajanja izdelkov.

Opis akcije: V Hoferju so promocijo sortimenta svežih pekovskih izdelkov pospremili s celostno kampanjo »Spočet z ljubeznijo«. Ta je z digitalno podporo dobila tudi interaktivne razsežnosti, saj so prvič od vstopa na slovenski trg k sooblikovanju prodajnega programa pozvali svojo skupnost na Facebooku.

Na uradnem profilu Hofer Slovenija so ustvarili aplikacijo in svojim sledilcem v enostavnih korakih omogočili oddajo recepta. Sodelovanje je bilo preprosto: uporabnik je izbral želeno obliko, testo in sestavine; svoj izdelek pa na koncu tudi poimenoval in mu dodal skrivno sestavino. Med vsemi recepti, oddanimi do 2. marca, je strokovna žirija izbrala pet najboljših in jih kupcem ponovno ponudila v izbor z glasovanjem; zmagovalno dobroto, ki bo maja predvidoma uvrščena na prodajne police Hoferjevih poslovalnic, pa so 12. aprila izglasovali kar uporabniki Facebooka.

Za spletno promocijo kampanje so poskrbeli tudi v iPROM-u in jo na podlagi prejetih materialov podprli tudi s kreativno izvedbo. Z lastno tehnologijo iPROM Cloud so potek akcije vseskozi nadzorovali in njene učinke ter frekvenco oglaševanja optimizirali glede na rezultate v realnem času. S tehnološkim ciljanjem so zagotovili izločanje prekrivanja po mediju in tako zagotovili večje število unikatnih uporabnikov, ki so jih oglasi s pomočjo HTML5 tehnologije dosegli tudi na tablicah in pametnih telefonih. Z izbranim naborom naprednih oglaševalskih formatov so v iPROM-u omogočili prikazovanje dinamičnih oglasnih sporočil, ki so uporabnike deloma usmerjala na Hoferjev profil na Facebooku, deloma pa na samo aplikacijo in tako zagotovili ustrezno podporo pri aktivnem vključevanju kupcev v sam proces nastajanja izdelkov.

Vodja projekta v spletni medijski agenciji: Leon Brenčič

Elementi akcije: iPROM Flash Scroll AD™, dinamično ozadje, klasične spletne pasice, tekstovne objave na spletnih portalih

Tehnologija: iPROM AdServer8

Priprava strategije v spletni medijski agenciji: Andrej Ivanec

Razvijalci v spletni medijski agenciji: Simon Struna, Luka Andrejak in Andrej Cetin  

Avtor: iPROM
Naročnik: Hofer trgovina

Oceni