• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Modra zavarovalnica – dodatno pokojninsko zavarovanje

V agenciji Arnoldvuga so za Modro zavarovalnico pripravili oglaševalsko akcijo, katere namen je vzpostaviti zavedanje o Modri zavarovalnici kot ponudnici dodatnega pokojninskega zavarovanja.

Kratek opis akcije: Akcija je namenjena gradnji zavedanja o blagovni znamki Modra zavarovalnica kot ponudniku dodatnega pokojninskega zavarovanja. Ustvarja zavedanje, kaj Modra zavarovalnica ponuja, hkrati pa na subtilen način delovno aktivnemu prebivalstvu sporoča razumevanje za predanost poklicu in odrekanja. Modra zavarovalnica pa bo poskrbela, da bodo zasluženo upokojitev dočakali pripravljeni in si zagotovili finančno varnejšo starost.  

Elementi akcije: tv-oglas (30- in trije 17-sekundni), spletni oglasi

Predstavnici naročnika: Vesna Razpotnik in Dubravka Derossi

Vodja projekta v agenciji: Urša Kovačič

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Radovan Arnold

Tekstopisec: Aleš Kočevar

Art direktor in oblikovalec: David Fartek

Režiser: Ven Jemeršić

Produkcijska hiša: Supermarket

Medijska agencija: Mediapublikum

Trajanje akcije: od 15. marca do 6. aprila 2015

Avtor: Arnoldvuga
Naročnik: Modra zavarovalnica

Oceni