• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sola Aktivejšn generejšn

Agencija Ad Company je za blagovno znamko Sola Pivovarne Union zasnovala oglaševalsko akcijo »Aktivejšn generejšn«, ki spodbuja mlade k aktivnemu preživljanju prostega časa.

Kratek opis akcije: Raziskave kažejo, da je vsaka naslednja generacija mladih manj telesno aktivna in motorično spretna, kar potrjujejo tudi rezultati športnih kartonov v osnovnih šolah. Čeprav sta v letih, ko mladi formirajo svojo socialno identiteto, gibanje in druženje, še posebej pomembni komponenti, najstnikov ni enostavno premakniti s kavčev in izza ekranov. Tega se zavedajo tudi snovalci kampanje »Aktivejšn generejšn«, ki so se spodbujanja mladih k aktivnemu preživljanju prostega časa lotili v slogu in tonu, ki ga najstniki razumejo. S kampanjo dokazujejo, da je vsaka situacija lahko rekreacija in da si lahko v elementu v vsakem momentu. Pred lansiranjem kampanje nad črto (ATL) je na družbenem omrežju Facebook pod oznako #aktivejšngenerejšn zaživelo gibanje za gibanje, ki se mu uporabniki pridružijo tako, da se posnamejo med navadnim razgibavanjem na nenavadnem kraju, video objavijo na svojem profilu na Facebooku in za razgibavanje nominirajo tri prijatelje.

Elementi akcije: Facebook, spletna stran aktivejsngenerejsn.si, tv-oglasi, svetlobne vitrine spletne pasice

Predstavniki naročnika: Tina Čoga, Imre Bartha-Rijavec, Mitja Žmuc, Žiga Lipovec in Sebastjan Kopar

Vodja projekta v agenciji: Aleš Petejan

Kreativni direktorji: Robert Bohinec, Gal Erbežnik in Ana Šušteršič

Tekstopiski: Ana Šušteršič in Neža Pavlovčič

Odnosi z javnostmi: Špela Pregl

Art direktorja: Dejan Miletič in Boštjan Martinjak

Oblikovalec: Blaž Žnidarič

Režiser in fotograf: Saša Hess

Produkcijska hiša: Kerozin

Medijska agencija: Media Publikum

Televizijski spoti

Svetlobne vitrine

 

 

Avtor: Ad Company
Naročnik: Pivovarna Union

Oceni