• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kozmopolis

Javni zavod Kinodvor je za promocijo filma Kozmopolis, ki prikazuje temačno vizijo sveta, v katerem denar, seks in življenje naglo izgubljajo svojo vrednost, v sodelovanju z agencijo WOAF zasnoval posebno promocijsko akcijo, ki temelji na dveh delih.

Kratek opis akcije: Javni zavod Kinodvor je za promocijo filma Kozmopolis, ki prikazuje temačno vizijo sveta, v katerem denar, seks in življenje naglo izgubljajo svojo vrednost, v sodelovanju z agencijo WOAF zasnoval posebno promocijsko akcijo, ki temelji na dveh delih. Poleg zunanjih, tiskanih in spletnih oglasov, komunikacije prek družbenih omrežij, sponzoriranih povezav s citati ter kreativno dodelane premiere, so oblikovali prav posebne bankovce, na katere so natisnili podobo podgane, ki, kot pravi naročnik: »simbolizira omadeževanost denarja«. Film namreč vsebuje dialog o tem, kako bi bilo, če bi podgana postala enota denarne valute. Kinodvor je to idejo uresničil in promocijske »podganje bankovce« je v sklopu akcije razdelil med natakarje številnih barov in kavarn, natakarji pa so nato te bankovce strankam ob plačilu oz. ob vrnitvi drobiža skrili med preostanek denarja.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani in spletni oglasi, promocijski »bankovci«, komunikacija prek družbenih omrežij, sponzorirane povezave s citati, premiera

Predstavnik naročnika: Nina Peče
Vodja projekta: Ana Seta Pucihar in Tjaša Smrekar
Kreativni direktor: Koen Van Daele in Ana Seta Pucihar
Art direktor: Andraž Filač
Oblikovalec: Andraž Filač
Fotograf/ilustrator: Nada Žgank, fotografije akcije
Premiera: Maja Zrim, Aliki Kalagasidu
Facebook in Twitter: Maša Cizej PR in splet: Aliki Kalagasidu  

Avtor: WOAF
Naročnik: Javni zavod Kinodvor

Oceni