• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Poli protektor

V Futuri so pripravili novo oglaševalsko akcijo za Poli, tokrat za njen novi zaščitni ovoj Poli protektor.

Kratek opis akcije: Po eni medijsko najbolj zahtevnih akcij zadnjega leta, v kateri so v Futuri izvedli kar 40 torkovih mini kampanj v norem letu praznovanja 40. obletnice »rock zvezde med klobasnimi izdelki«, se fokus komuniciranja v letu 2015 seli na prodajne police. Izboljšanje uporabniške izkušnje je sicer klišejska besedna zveza, ki pa jo nori na Poli razumejo nekoliko drugače. V prepletu popolnega pretiravanja in popolne resnosti so tako lansirali Poli protektor, ekskluzivni zaščitni ovoj za klobaso Poli, ki bo po slovenskih domovih skrbel za zaščito načetih klobas Poli. Uporabni artikel je preverjeno učinkovit v boju za svežino, ob njegovem lansiranju pa so njegov pomen, kot se za komunikacijo Poli spodobi, še nekolikanj poveličali.

Elementi akcije: tv-oglas, spletno oglaševanje, aktivnosti na prodajnih mestih

Čas trajanja akcije: marec - maj 2015

Predstavnika naročnika: Slavko Ficko in Suzana Petek

Vodji projekta v agenciji: Mija Gačnik Krpič in Žiga Gliha

Kreativna direktorja: Marko Vičič in Boštjan Napotnik

Tekstopisec: Matjaž Germ

Art direktorica: Mateja Podmenik

Oblikovalec Poli protektorja: Matjaž Zorc (Simetrija)

Režiser: Jure Matjažič

Produkcijska hiša: Super 16

Medijska agencija: Skupina Futura

Avtor: Skupina Futura
Naročnik: Perutnina Ptuj

Oceni