• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Postani smučarski AS!

V agenciji Madwise so za zavarovalnico Adriatic Slovenica pripravili zabavno virtualno progo, po kateri obiskovalec pelje svojega smučarja.

Kratek opis akcije: Smučarska sezona pomeni začetek snežne zabave, a tudi možnost nerodnih smučarskih poškodb. Adriatic Slovenica je vsem navdušencem nad smučanjem želel predstaviti nekaj koristnih nasvetov za varno smučanje ter pogostih poškodb, ki jih z nekaj previdnosti lahko preprečimo. V sodelovanju s partnerji (OKS Slovenija, Elan, Smučišče Krvavec) so pripravili zabavno virtualno progo, po kateri obiskovalec pelje svojega smučarja. Ob tem se srečuje z različnimi situacijami, ki podajajo zgodbo bolj varnega smučanja. Na koncu digitalnega smučarja pričaka še nagradna igra, kjer ima možnost ujeti uporabne smučarske nagrade.

Elementi akcije: interaktivna spletna animacija (scroll-down page), spletni oglasi, e-novice, družbeni mediji, nagradna igra

Predstavnika naročnika: Dejan Rajkovič in Anže Polanec

Vodja projekta v agenciji: Sašo Palčič

Kreativni direktor: Primož Jakin

Art direktorica: Nina Nahtigal

Trajanje akcije: februar – marec 2015

Avtor: Madwise performance marketing
Naročnik: Adriatic Slovenica

Oceni