• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kolaž

Širša kampanja, ki s kolažem različnih življenjskih situacij izpostavlja temeljne vrednote Abanke in v enotno zgodbo povezuje komunikacijo posameznih storitev, temelji na močni čustveni komponenti in skozi interpretacijo »banke prijaznih ljudi« predstavi ključno prednost banke.

Kratek opis akcije: Širša kampanja, ki s kolažem različnih življenjskih situacij izpostavlja temeljne vrednote Abanke in v enotno zgodbo povezuje komunikacijo posameznih storitev, temelji na močni čustveni komponenti in skozi interpretacijo »banke prijaznih ljudi« predstavi ključno prednost banke. Ta je ob številnih sodobnih storitvah za potrošnika prijazen, oseben odnos s poudarkom na razumevanju potreb posameznika. S kampanjo sledijo cilju večje prepoznavnosti banke in povečanju tržnega deleža, predvsem pa k celostni in enotni komunikaciji s potrošniki, ki izhaja iz enotne vizualne platforme.

Elementi akcije: tv-spot, zunanje oglaševanje, tisk, spletno oglaševanje, tiskovine

Predstavnica naročnika: Rinalda Klemenčič
Vodja projekta v agenciji: Nina Hočevar
Kreativni direktor: Jure Požun
Umetniški direktor: Branislav Milošević
Tekstopisec: Jure Požun
Grafični oblikovalec: Jože Martinčič
Režiser in fotograf: Tomo Brejc
Produkcijska hiša: Nora 

Avtor: Imelda Ogilvy
Naročnik: Abanka

Oceni