• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bodi UP!

Aktivnosti »Bodi UP!« promovirajo prostovoljstvo skozi natečaj iskanja glagola za prostovoljsko delo.

Kratek opis akcije: Aktivnosti »Bodi UP!« promovirajo prostovoljstvo skozi natečaj iskanja glagola za prostovoljsko delo. Društvo Slovenska filantropija želi javnost spodbuditi k razmišljanju o prostovoljstvu na drugačen način, tudi ta, kaj prostovoljci sploh počnejo. To, kar počnejo prostovoljci, bi morali označiti z glagolom, ampak ta v slovenskem jeziku ne obstaja. V uporabi je le besedna zveza »opravljanje prostovoljskega dela«.

Zato je društvo aktiviralo javnost in ljudi spodbudila, naj podajo svoj predlog. Zbiranje predlogov poteka na Facebooku, natečaj pa je podprt z zunanjimi, televizijskimi in spletnimi oglasi.

Samo geslo»Bodi UP!«, dopolnjeno za podnaslov »Vstani in obstani« deluje kot spodbuda in klic k dejanjem, gradi na dvojnem slovensko-angleškem pomenu dodatno podkrepljenem z »modernistično« vizualno podobo.


Elementi akcije: Natečaj na Facebooku, televizijski spot z Boštjanom Gorenjcem Pižamo, zunanji oglasi, spletno oglaševanje, radijski oglasi, promocija na dogodkih za mlade, promocijski materiali – zapestnice in majice

Sodelujoči:
Predstavnik naročnika: Lenka Vojnovič
Kreativni direktor: Michal Lamprecht
Tekstopisec: Michal Lamprecht
Art direktor: Felicijan-Sedmak
Oblikovalec: Artur Felicijan
Režiser: Andraž Sedmak 

Avtor: Združenje neodvisnih ustvarjalcev
Naročnik: Slovenska filantropija

Oceni