• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Udobja ni nikoli preveč

V agenciji Grey Ljubljana so zasnovali komunikacijsko kampanjo, v kateri za Banko Sparkasee neudobni vsakdan ljudi spreminjajo v udobni.

Opis akcije:

S prilagodljivimi bančnimi storitvami in osebnim pristopom banka Sparkasse že 15 let prinaša udobje v življenja svojih komitentov. Udobja ni nikoli preveč, zato so v agenciji Grey Ljubljana zasnovali komunikacijsko kampanjo, v kateri zvezde domačih foteljev, kavčev, počivalnikov, postelj in stolov – hudo udobne blazine - neudobni vsakdan ljudi spreminjajo v udobni. Tako kot ga že 15 let spreminja banka Sparkasse.

Elementi akcije: Televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, oglaševanje v tisku ter na prodajnem mestu.

Sodelujoči:

Medijska agencija: OMD

Predstavnik naročnika: Nejka Grabnar, Urban Ocepek

Vodja projekta v agenciji: Ana Železnik

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisec: Tomaž Apohal

Art direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Matija Primc

Fotograf: Mitja Božič

Režiser: Matej Križnik

Produkcijska hiša: Perfo

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Banka Sparkasse

Oceni