• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Si to, kar daš

Ob petnajstletnici Si.mobila so v agenciji Luna\TBWA pripravili oglaševalsko akcijo "Si to, kar daš", v središču katere so prijazna dejanja.

Kratek opis akcije:  Včasih je lepše obdarovati kot biti obdarovan. Ob svojem 15. rojstnem dnevu Si.mobil tako udejanja miselnost »Dajemo največ« z akcijo, ki v ospredje postavlja prijazna dejanja. Pobudi se z idejami, kako drugim na preprost način polepšati dan, preko družbenih omrežij pridružuje vse več posameznikov, vse vsebine pa se stekajo na za ta v namenpripravljeno posebno spletno mesto. 

Elementi akcije: tv-oglas, veleplakati, svetlobne vitrine, tiskani oglasi, promocijski materiali in gradiva na prodajnih mestih, spletni oglasi, direktni marketing (SMS, MMS, e-novice),  spletna stran www.sitokardas.si, komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z javnostmi

Medijska agencija: ZenithOptimedia

Predstavnici naročnika: Katja Butala in Klavdija Vidic

Vodje projekta: Dali Bungič, Martin Stariha in Maruša Hrovat

Kreativna direktorja: Janez Rakušček in Katja Petrin Dornik

Tekstopiski: Katja Petrin Dornik in Sara Mekinc 

Art direktor: Miha Grobler

Oblikovalca: Petar Perčič in Matjaž Stare

Produkcijska hiša: Pakt Media

Režiser: Gregor Vesel

Glasba: Gabrille Aplin - The power of love

Vodja digitalnih projektov: Urška Saletinger

Spletna oblikovalka: Katarina Petrov

Spletna strateginja: Enisa Mujezinović

Spletni kurator: Jan Omahen

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Si.mobil

Oceni