• Facebook
  • Twitter
  • RSS

#Zadnjafotka

Projekt #zadnjafotka podpira oglaševalsko akcijo ORTO dober, v kateri lahko na prodajno mesto prinesete telefon, ki ga želite podariti, ORTO pa vam podari do 80 evrov za nakup novega. Ideja projekta #zadnjafotka je loviti zgodbe »ortovcev«, še preden podarijo svoj telefon.

Kratek opis akcije: Uporabniki naložijo fotografijo na orto.si/zadnjafotka ali preko Instragrama z uporabo oznake #zadnjafotka. Dodajo ji kratek opis, zgodbo in sodelujejo v nagradni igri – za album nalepk iz lastnih fotografij. Vzporedno so zgodbe lovili tudi v živo: ORTO se je priključil mednarodnemu projektu Last Photo, umetnika Ivana Casha, ki v New Yorku, Los Angelesu in drugih velikih mestih mimoidoče sprašuje po zadnji fotografiji na telefonu in o njeni zgodbi. Na ulici Ljubljane in Maribora so ustavljali mimoidoče ter spraševali po njihovi zadnji fotografiji na telefonu in tako sta nastala video posnetka, polna zgodb.

Elementi akcije/projekta: video vsebina, spletno mesto, komunikacija na družbenih omrežjih, nagradna igra, nalepke

Predstavnici naročnika: Irena Čotar in Biljana Pejova

Direktorica projekta v agenciji: Gloria Vilar

Vodja projekta v agenciji: Ana Cetinski

Kreativna direktorica: Vera Stankovič

Tekstopiske: Vera Stankovič, Nina Dragičević in Ana Cetinski

Art direktor: Mitja Grebenjak

Oblikovalec: Lenart Lipovšek

Razvijalca: Aleš Lekše in Miha Kerle

Analitika: Patricia Cucin

Produkcija: Zavod Multipraktik 

 

Avtor: Sonce.net
Naročnik: Si.mobil

Oceni