• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lov na Beko

V agenciji Red Orbit so za blagovno znamko Beko ustvarili nagradno igro z »lovljenjem« spletnih pasic. Njen namen je bil graditi preference za izdelke Beko pri potrošnikih ter povečanje baze podatkov in utrjevanje vezi z uporabniki na Facebooku.

Kratek opis akcije: Na spletu so se pojavile številne spletne pasice z izdelki Beko, za sodelovanje v nagradni igri pa so uporabniki morali »uloviti« vsaj tri različne pasice, klikniti nanje in nato še vnesti svoje podatke znotraj aplikacije. Spletne pasice je bilo možno najti na Facebooku, v Googlovem prikaznem omrežju, na spletni strani Beko in spletnih straneh prodajalcev izdelkov Beko. Uporabniki so do aplikacije lahko dostopali bodisi preko Facebookove strani Beko Slovenija bodisi preko povezave www.lovnabeko.si. Ob zaključku nagradne igre bo izveden žreb, ki bo določil nagrajenca, ki bo skupaj s prijateljem odpotoval v Španijo na svetovno prvenstvo v košarki, ter prejemnike tolažilnih nagrad.

Elementi akcije: aplikacija na Facebooku in mikro strani, oglaševanje na Facebooku, oglaševanje na Googlu, pasice na spletni strani Beko in spletnih straneh prodajalcev izdelkov Beko

Vodja projekta v agenciji in kreativna direktorica: Karmen Krumpestar

Tekstopiska: Tanja Knez

Oblikovalec: Anže Klančar

Razvijalec: Boštjan Hozjan

Skrbnica blagovne znamke Beko: Irena Plavec

Vodja marketinga v Big Bangu: Nataša Bogataj

Avtor: Red Orbit
Naročnik: Big Bang za Beko

Oceni