• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Super prigrizek, super energija

V Žitu so za biskvitno pecivo znamke Gorenjka pripravili akcijo zunanjega oglaševanja, v kateri nastopa njena nova ambasadorka Manca Notar, svetovna prvakinja v "supanju".

Kratek opis akcije: Gorenjka kot vodilna slovenska proizvajalka biskvitnega peciva v letošnji sezoni podpira tudi uspehe Mance Notar, svetovne prvakinje v vse bolj priljubljenem in trendovskem športu veslanju na deski stoje (»supanju«). Kot pravijo v Žitu, je Manca s svojo pozitivno energijo in vztrajnostjo zagotovo odlična ambasadorka Gorenjkinega biskvitnega peciva ter vzornica sovrstnikom, saj na ta način združuje vse vrednote blagovne znamke Gorenjka. Notarjeva krasi tudi Gorenjkine veleplakate po Sloveniji.

Čas trajanja akcije: 28. februar 2014 – 10. marec 2014

Elementi akcije: veleplakati

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnici naročnika: Tanja Jelača in Marja Feldin

Vodja projekta v agenciji: Simona Pirih

Tekstopisec: Luka Bajs

Oblikovalka: Barbara Podlogar

Fotograf in režiser: Samo Vidic

 

Avtor: Pristop
Naročnik: Žito

Oceni