• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Srečo izbereš sam. Izberi Dorino!

Ob lansiranju novih čokolad Dorina v Sloveniji, v prenovljeni embalaži, novih okusih in z novim sloganom »Srečo izbereš sam. Izberi Dorino!« je Dorina več kot 300 ljubiteljem čokolade polepšala dan in jim podarila sladko srečo.

Kratek opis akcije: Ob lansiranju novih čokolad Dorina v Sloveniji, v prenovljeni embalaži, novih okusih in z novim sloganom »Srečo izbereš sam. Izberi Dorino!« je Dorina več kot 300 ljubiteljem čokolade polepšala dan in jim podarila sladko srečo. Na posebnem veleplakatu na Bavarskem dvoru v Ljubljani je 25. februarja mimoidoče presenetila z več kot 300 srečkami, na katerih so bila napisana pravila za srečo – lepe misli za lepši dan. Tisti, ki so z njimi obiskali Kraševo prodajalno na Čopovi ulici v Ljubljani, so se lahko posladkali s čokolado Dorina. Mimoidoči so z zbiranjem srečk v treh urah in pol odkrili celotno sporočilo veleplakata, ki se je skrivalo pod srečkami: »Srečo izbereš sam. Izberi Dorino!«. Akcijo, ki je nastala pod okriljem podjetja Kraš v sodelovanju z agencijo LPT iz Srbije, so pospremili veleplakati, televizijski, radijski in spletni oglasi ter odnosi z javnostmi.

Čas trajanja akcije: 25. 2. – 27. 4. 2014

Elementi akcije: veleplakati, televizijski, radijski in spletni oglasi, odnosi z javnostmi

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnica naročnika in kreativna direktorica: Ivana Vrviščar

Vodja projekta v medijski agenciji: Suzana Labazan

Oblikovalca: Tomaž Gorjup in Ivana Zidarić

Avtor: GPA
Naročnik: Kraš

Oceni