• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Že 65 let vaš najboljši sosed

Ob 65-letnici Mercatorja so v agenciji Pristop pripravili tržno-komunikacijsko akcijo, katere cilj je izpostaviti povezanost zaposlenih, proizvajalcev, kupcev in vseh ostalih, ki so v Mercatorju prepoznali zaupanja vrednega partnerja.

Kratek opis akcije: Ob 65-letnici Mercatorja so v agenciji Pristop pripravili tržno-komunikacijsko akcijo, katere cilj je izpostaviti povezanost zaposlenih, proizvajalcev, kupcev in vseh ostalih, ki so v Mercatorju prepoznali zaupanja vrednega partnerja. V  televizijskem oglasu so izpostavili tudi zanimiva dejstva iz Mercatorjeve bogate preteklosti in jih povezali s tistimi iz sedanjosti, ki pričajo o njegovem stalnem razvoju.

Elementi akcije: tv-oglasi, tiskani in spletni oglasi, odnosi z javnostmi

Predstavnici naročnika: Mojca Avšič in Andreja Zadnik Andoljšek

Direktorja projekta v agenciji: Ana Putrih in Matevž Šmalc

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Tekstopisci: Aljoša Bagola, Feri Lainšček in Peter Zabret

Art direktor: Matija Kocbek

Oblikovalka: Barbara Podlogar

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Vodja produkcije: Damjana Grošelj

Medijski zakup: Irma Janc Stanjko (Pristop Media)

Odnosi z javnostmi: Katja Kek (Mercator) in Alenka Jakomin

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Sašo Podgoršek

Fotografija: Matevž Kostanjšek

Postprodukcija: Art Rebel

Glasbena podlaga: 1x band – Tih deževen dan, avtorska glasba (skladatelj Rudi Pančur)

Avtor: Pristop
Naročnik: Mercator

Oceni