• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Valentinov »adverteaser«

V agenciji Luna\TBWA so ob današnjem prazniku zaljubljencev zasnovali interaktivno voščilo, pripomoček za oglaševalce, ki jim običajne romantične puhlice niso najbližje in se počutijo bolj domače, ko uporabljajo vsakdanje, oglaševalske izraze.

Kratek opis akcije: Vsi dobro vemo, kako hitro se prikrade rok oddaje. Da ob obilici dela ne bi pozabili na praznik ljubezni, imajo oglaševalci odslej interaktivno voščilo po svoji meri kar na dosegu mišk. Vsi, ki jim romantične klasike niso najbližje, lahko na mini spletnem mestu poiščejo voščilo, ki vsebuje bolj vsakdanje izraze, kot so defragmentacija, logotip, budžet, #ff0000 itd. Vsako voščilo je s personaliziranim sporočilom možno enostavno deliti z najpomembnejšo ciljno skupino.

Elementi akcije: e-voščilo, mini spletno mesto, komunikacija preko profilov in strani Luna\TBWA  na družbenih omrežjih (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest)

Vodja projekta v agenciji: Urška H. Saletinger

Spletna strateginja: Enisa Mujezinović

Tekstopiski: Sara Mekinc in Enisa Mujezinović

Oblikovalec: Ljubo Bratina

Razvijalec: Vasja Jerin

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Luna\TBWA

Oceni