• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Brez izgovorov

V agenciji New Moment so za zavarovalnico Generali zasnovali akcijo »Brez izgovorov«, s katero sporočajo, da zavarovalnica nudi vinjete po posebej ugodni ceni.

Kratek opis akcije: Kontrolorji vinjet in podobni uradni organi so jih slišali nešteto. Izgovorov namreč. Za vožnjo po avtocesti brez vinjete izgovorov letos ni, saj zavarovalnica Generali ponuja vinjeto po posebej ugodni ceni. S komičnim prikazom stereotipnih izgovorov opominja na možno situacijo in ponuja ugodno rešitev.

Elementi akcije: televizijski oglasi, radio, tisk, veleplakati, spletno oglaševanje, Facebook

Predstavnica naročnika: Marjana Bastar

Vodja projekta v agenciji: Andreja Zupan Popovič

Kreativni direktor: Luka Kobale

Tekstopiska: Daša Ščuka

Oblikovalec: Luka Kobale

Produkcijska hiša: AX production

Avtor: New Moment
Naročnik: Generali zavarovalnica

Oceni