• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fitbitje

Agencija Sonce.net je za Gorenjsko banko zasnovala družbeno odgovorno akcijo, s katero sporočajo, kako pomembno je biti v dobri formi. Osnovni element akcije je aplikacija Fitbit.

Kratek opis akcije: Agencija Sonce.net je v sodelovanju z Laboratorijem za telekomunikacije Fakultete za elektrotehniko (LTFE) »oznamčila« aplikacijo Fitbit. Fitbit je skupek fitness oz. wellness elektronskih naprav in z njimi povezane mobilne oz. desktop aplikacije. Bistvena funkcija naprav je merjenje aktivnosti uporabnika, porabljenih kalorij, kakovosti spanja ipd.

V središču akcije je aplikacija za Facebook, s pomočjo katere s primerjavo vsakodnevnih opravil in športnih aktivnosti uporabnike ozaveščajo o pozitivnih učinkih »fit« življenjskega sloga, hkrati pa jim na zabaven način pove, da tudi običajne vsakodnevne aktivnosti prispevajo k temu, da smo fit. Vsakemu uporabniku je na osnovi zbranih družbenih in športnih točk dodeljen tip simpatične živali, ki ponazarja njegove lastnosti. Za spodbudo so poskrbeli s petimi viralnimi videi, objavljenimi na omrežjih Facebook in YouTube, v kratkem pa bo objavljen še šesti.

Uporabnike dodatno spodbujajo k sodelovanju v aplikaciji z nagrajevanjem, tako da vsak teden izžrebajo prejemnika zapestnice Fitbit in petih prejemnikov majice Fitbitje. Fitbitje je bilo tudi rdeča nit novoletnih materialov Gorenjske banke.

Elementi akcije: Aplikacija za Facebook, pristajalna spletna stran akcije, pristajalna mobilna spletna stran, viralni videi, komunikacija na omrežjih Facebook in YouTube, plakat, sms-obveščanje.

Predstavnik naročnika: Damijan Rifl

Direktorica projekta in strateginja: Nina Dinjaški

Vodja projekta: Sebastijan Pregelj

Kreativna direktorica: Ines Drame

Art direktor: Mitja Grebenjak

Oblikovalec: Lenart Lipovšek

Izvedbeni oblikovalec: Damijan Penič

Tekstopisci: Nina Dragičevič, Ana Cetinski in Tilen Ločniškar

Razvijalca: Jure Žitnik in Miha Kerle

Produkcijska hiša: Invida

 

 

 

Avtor: Sonce.net
Naročnik: Gorenjska banka

Oceni