• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vse za silvestrovo

V spletni medijski agenciji iPROM so za pirotehnična sredstva, naprodaj v trgovski verigi OBI, pripravili promocijo na internetu z uporabo naprednih oglasnih formatov iPROM Trak in iPROM Flashscroll, vključili pa so tudi klasične prikazne oglase in oglaševanje v družbenih medijih.

Kratek opis akcije: Trgovska veriga OBI je za silvestrovo pripravila posebno akcijo »Vse za silvestrovo«, v kateri so kupcem ponujali različne pirotehnične izdelke. V promociji so posebno pozornost namenili internetu, saj omogoča dejansko predstavitev prodajanih pirotehničnih sredstev. Kupci so si lahko »v živo« pogledali, kako so videti ognjemeti z različnimi izdelki, vključenimi v ponudbo.

Za promocijo na internetu so uporabili napredna oglasna formata iPROM Trak in iPROM Flashscroll, poleg tega pa so vključili klasične prikazne oglase in oglaševanje v družbenih medijih. Oglasi so vključevali video posnetke ognjemetov in povabilo na predstavitev le-teh v živo, na pristajalno spletno stran pa so v OBI-ju vključili video predstavitve delovanja pirotehničnih sredstev za lažjo odločitev pred nakupom. Kupci so imeli na voljo tudi virtualnega asistenta, ki jim je bil v dodatno pomoč za kar najboljšo nakupno odločitev.

Z uporabo naprednih oglasnih formatoviPROM Trak in iPROM Flashscroll so v iPROM-u poskrbeli zavisoko stopnjo interakcije z internetnimi uporabniki. Hkrati pa so s programsko opremo iPROM Ad Server optimizirali medijski zakup, in sicer tako, da so tehnološko izločili prekrivanje med mediji in zagotovili ustrezno frekvenco izpostavitve za najboljšo neposredno odzivnost na oglasna sporočila. Kot pravijo v iPROM-u, je bilo namreč razmerje med prikazi in kliki pri obeh naprednih formatih kot pri klasičnih oglasih nadpovprečno visoko.

Vodja projekta v agenciji: Miloš Suša

Predstavnik naročnika: Gregor Firbas

Avtor: iPROM
Naročnik: OBI

Oceni