• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mojstrovine iz Laškega

V agenciji Luna\TBWA so za Pivovarno Laško ustvarili aplikacijo za Facebook, ki uporabnike na igriv način popelje skozi linijo posebnih piv z oznako Laško Special.

Kratek opis akcije: Namen akcije »Mojstrovine iz Laškega« je predstaviti posebno linijo posebnih piv z oznako Laško Special, ki pri slovenskih pivcih piva še nimajo velike prepoznavnosti, motivirati obstoječo bazo uporabnikov Facebooka k sodelovanju in hkrati pridobiti nove oboževalce na strani Laškega na Facebooku ter povečati doseg in prepoznavnost znamke Laško. Tako so zasnovali aplikacijo za Facebook, ki uporabnike na igriv način, preko večini poznane motorike »pipe-line« (sestavljanje cevi), popelje skozi linijo posebnih piv z oznako Laško Special, varjenih po izvirnih recepturah laških mojstrov.

Poleg same motorike, ki izziva uporabnika k izboljšanju doseženega rezultata (premagovanje ovir, časovna omejitev, več stopenj …), aplikacija uporabniku ponuja tudi kratko predstavitev posameznih piv in obljubo bogatega nagradnega sklada (najboljšim podarjajo več kot 100 zabojev piva iz linije Laško Special).

Elementi akcije: aplikacija za Facebook, znamčenje na Facebooku, objave na Facebooku in oglaševanje na Facebooku

Predstavnik naročnika: Rok Nemec

Vodja projekta v agenciji: Urška H. Saletinger

Kreativni direktor: Samo Geršak

Spletna oblikovalka: Katarina Petrov 

Spletna strateginja: Enisa Mujezinović

Tekstopisec: Jan Omahen 

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Pivovarna Laško

Oceni