Z akcijo »Živi svobodno« Telekom Slovenije komunicira osveženo podobo krovne blagovne znamke, hkrati pa nagovarja vse posameznike, uporabnike sodobnih komunikacijskih tehnologij, naj na poti, po kateri hodijo skozi življenje, čim bolj izrabljajo inovativne tehnologije, ki so jim na voljo.
Kratek opis akcije:Z akcijo »Živi svobodno« Telekom Slovenije komunicira osveženo podobo krovne blagovne znamke, hkrati pa nagovarja vse posameznike, uporabnike sodobnih komunikacijskih tehnologij, naj na poti, po kateri hodijo skozi življenje, čim bolj izrabljajo inovativne tehnologije, ki so jim na voljo. V Telekomu Slovenije verjamejo, da domišljija in ustvarjalnost uporabnikov ne poznata in ne priznavata meja, zato najsodobnejšo tehnologijo spreminjajo v uporabna, učinkovita, zabavna, preprosta in zmeraj nova orodja, s katerimi jim vsak dan in na vsakem koraku poenostavljajo življenje. Z novimi načini uporabe tehnologij pa soustvarjajo tudi vedno nove oblike svobode, zasnovo akcije pojasnjujejo v Telekomu Slovenije.
Ime akcije: Živi svobodno
Čas trajanja akcije: od 6. novembra 2013 dalje
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanji oglasi, spletni oglasi, tisk, plakati, promocijski materiali …
Medijska agencija: Pristop Media
Predstavnika naročnika: Niko Kušar in Simon Šketa
Vodji projekta v agenciji: Mija Gačnik Krpič in Urška Nučič
Kreativna direktorja: Vital Verlič in Zoran Gabrijan
Tekstopisec: Sašo Petek
Art direktorji: Robert Križmančič, Žare Kerin in Maruša Koželj
Oblikovalka: Vesna Trebušak
Fotograf: Ciril Jazbec
Režiser: Raoul Paulet
Produkcijska hiša: Super 16
Glasbena podlaga: Melodrom – Preden grem naprej
Avtor: Futura DDB
Naročnik: Telekom Slovenije