• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nadgradnja oglasa za Nalgesin S z osebnim nagovorom

V agenciji Imelda so za podjetje Krka pripravili nadgradnjo tv-oglasa za blagovno znamko Nalgesin S, ki se uporablja na tujih trgih. Cilj komunikacijske strategije je bil nadgraditi oglas z osebnim nagovorom.

Kratek opis akcije: V agenciji Imelda so za podjetje Krka pripravili nadgradnjo tv-oglasa za blagovno znamko Nalgesin S, ki se uporablja na tujih trgih (Rusija, Ukrajina, Slovaška …). Cilj komunikacijske strategije je bil nadgraditi oglas z osebnim nagovorom. Prvi del oglasa skrbi za boljši priklic, novi del pa poudari, da Nalgesin S hitro in dolgotrajno odpravi bolečino, zato ga je dobro imeti vedno pri roki. V novem delu oglasa je glavno vlogo odigrala Irina Osipenko, ki je potrošnike na ruskem in ukrajinskem trgu nagovorila v njihovem jeziku.

Čas trajanja akcije: september 2013

Elementi akcije: tv-oglas

Predstavnica naročnika: Maja Oblak, produktni vodja

Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarević

Kreativni direktor in tekstopisec: Jure Požun

Režiser: Miha Knific

Produkcijska hiša: Perfo

Avtor: Imelda Ogilvy
Naročnik: Krka

Oceni