• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Obraz Supernove 2013

Nakupovalno središče Supernova Ljubljana-Rudnik je v sodelovanju s podjetjema Agaric in Point Out organiziralo natečaj Obraz Supernove 2013 na Facebookovi strani. Preko natečaja je potekala tudi promocija Supernove Ljubljana-Rudnik.

Kratek opis akcije: Nakupovalno središče Supernova Ljubljana-Rudnik je na strani na Facebooku organiziralo natečaj Obraz Supernove 2013, ki je ponudil inovativen pristop pri izbiri novega obraza Supernove kot komunikatorja s potencialnimi obiskovalci Supernove. Preko natečaja je vzporedno potekala promocija nakupovalnega centra Supernova Ljubljana-Rudnik in promocija nove strani na Facebooku.

Kampanja je bila izvedena v treh fazah, pri čemer sta dve potekali preko Facebooka (prijava tekmovalk in glasovanje za deset finalistk), končni izbor pa se je odvil v živo v glavnem delu nakupovalnega centra.

Čas trajanja akcije: od 4. septembra do 10. oktobra 2013

Elementi akcije: tiskani mediji (Lady, Nedeljski dnevnik, Smrklja, Lifestyle), radio (Radio 1, Radio Ekspres), interni radio Supernove, plakati, veleplakati, LED-zasloni, stran na Facebooku

Predstavnik naročnika: Kristijan Flegar

Vodja projekta v agenciji: Nevenka Voršič

Izvedba na Facebooku: Zoran Bosančić in Rok Halužan

Oblikovalec: Loni Jovanović

 

Avtor: Agaric v sodelovanju s POINT OUT
Naročnik: Supernova Ljubljana-Rudnik

Oceni