Nakupovalno središče Supernova Ljubljana-Rudnik je v sodelovanju s podjetjema Agaric in Point Out organiziralo natečaj Obraz Supernove 2013 na Facebookovi strani. Preko natečaja je potekala tudi promocija Supernove Ljubljana-Rudnik.
Kratek opis akcije: Nakupovalno središče Supernova Ljubljana-Rudnik je na strani na Facebooku organiziralo natečaj Obraz Supernove 2013, ki je ponudil inovativen pristop pri izbiri novega obraza Supernove kot komunikatorja s potencialnimi obiskovalci Supernove. Preko natečaja je vzporedno potekala promocija nakupovalnega centra Supernova Ljubljana-Rudnik in promocija nove strani na Facebooku.
Kampanja je bila izvedena v treh fazah, pri čemer sta dve potekali preko Facebooka (prijava tekmovalk in glasovanje za deset finalistk), končni izbor pa se je odvil v živo v glavnem delu nakupovalnega centra.
Čas trajanja akcije: od 4. septembra do 10. oktobra 2013
Elementi akcije: tiskani mediji (Lady, Nedeljski dnevnik, Smrklja, Lifestyle), radio (Radio 1, Radio Ekspres), interni radio Supernove, plakati, veleplakati, LED-zasloni, stran na Facebooku
Predstavnik naročnika: Kristijan Flegar
Vodja projekta v agenciji: Nevenka Voršič
Izvedba na Facebooku: Zoran Bosančić in Rok Halužan
Oblikovalec: Loni Jovanović
Avtor: Agaric v sodelovanju s POINT OUT
Naročnik: Supernova Ljubljana-Rudnik