• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zaupanje

V agenciji DRAFTFCB PAN so ob dvajsetletnici podjetja Porsche Slovenija za blagovno znamko Audi pripravili oglaševalsko akcijo z naslovom Zaupanje.

Kratek opis akcije:Akcija Zaupanje je nastala ob 20-letnici obstoja podjetja Porsche Slovenija. Je zahvala blagovne znamke Audi vsem, ki so se v tem času odločili postati in seveda ostati njihov kupec. Je hkrati tudi vabilo vsem ostalim, ki bi želeli vstopiti v to družino, saj so jubilej proslavili tudi z jubilejno ponudbo. Ob obletnici so z Radiom Slovenija pripravili tudi oddajo o  zaupanju, v kateri so gostovali sogovorniki s področja marketinga in psihologije, predvajali so tudi anketo o tem, kaj je zaupanje pravzaprav je, oddajo pa so popestrili še komentarji poslušalcev.

Zaupanje je močno čustvo. Predstavlja brezmejno odgovornost. Je darilo, ki si ga moramo prislužiti čisto sami. Kdor ga ima, je samozavesten in neustavljiv, so o akciji Zaupanje zapisali njeni snovalci.

Elementi akcije: tv-oglas, radijski oglas, spletni oglas, spletna stran, tiskani oglas, akcija pod črto na izbranih Petrolovih postajah

Medijska agencija: DRAFTFCB PAN

Predstavnik naročnika: Samo Pagon

Vodja projekta v agenciji: Sonja Litaj

Kreativni direktor, tekstopisec in art direktor: Jordan Pangeršič Litaj

Oblikovalka: Špela Starc Kovač

Režiser: Jordan Pangeršič Litaj/Christopher Hewitt (Markenfilm)

Produkcijska hiša: PANZER/Markenfilm

Glasbena podlaga: Modern Drift – Efterklang (Sizzer Amsterdam)

Avtor: DRAFTFCB PAN
Naročnik: Porsche Slovenija

Oceni