• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Več kot slika

Medijska družba Pro Plus je v jesen vstopila z imidž kampanjo »Več kot slika«. Njeno sporočilo je predstaviti voditelje informativnega in zabavnega programa v drugačni podobi in luči, kot so jih gledalci vajeni na tv-zaslonih.

Kratek opis akcije: Medijska hiša Pro Plus je v jesen vstopila z imidž kampanjo »Več kot slika«. Njeno sporočilo je predstaviti voditelje informativnega in zabavnega programa v drugačni podobi in luči, kot so jih gledalci vajeni na tv-zaslonih. Ker gledalci nikoli nimajo priložnosti videti vseh skupaj, so bili za to akcijo združeni v povezano in usklajeno celoto. Rdeča nit akcije »Več kot slika« je ekskluzivna fotografija, ki pripoveduje edinstveno zgodbo in se spogleduje z dejstvom, da ima vsaka slika dve plati in vsak obraz svojo zgodbo.Poleg fotografije, ki je nosilni element akcije, je nastalo 16 videointervjujev z voditelji, v katerih gledalce nagovarjajo v sproščenem tonu, dialogih, začinjenih s humorjem, spregovorijo pa tudi o svoji javni in zasebni plati življenja. Za piko na i vzdušje celodnevnega dogajanja prikaže kratek filmček iz zakulisja.

Elementi akcije: tiskani oglasi, spletna stran, spletne pasice, napredni oglasni prevzemi, odnosi z javnostmi, aktivnosti na družbenih omrežjih (Facebook, YouTube), nagradna igra

Predstavnici naročnika: Inesa Grobler in Andreja Veršič

Tekstopiski: Ula Podojstršek in Katja Kovačič

Oblikovalci: Sabina Vrhovnik, Kristina Snedec in Lenart Pušelja

Fotograf: Saša Hess

Avtor: Pro Plus
Naročnik: Pro Plus

Oceni