• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Good Life Telekom Slovenije (SiOL in Mobitel)

Telekom Slovenije in agencija Pristop sta zasnovala celovito kampanjo za promocijo aktualne jesenske ponudbe blagovnih znamk SiOL in Mobitel. V središču kampanje je glasba, priredba pesmi Good Life ameriške skupine OneRepublic v izvedbi 42 mladih glasbenih talentov, združenih pod imenom SUPERHEARO Orchestra.

Kratek opis akcije: Telekom Slovenije in agencija Pristop sta zasnovala celovito kampanjo za promocijo aktualne jesenske ponudbe znamk SiOL in Mobitel. Kampanja predstavlja nadgradnjo pomladne in poletne produktne komunikacije, ki je z glasbeno podlago pesmi Good Life skupine OneRepublic potekala pod sloganom »Ko gre za vas, vam nudimo le najboljše«. Osrednji element tokratne kampanje je glasba, dodan je element dobrodelnosti, slogan pa ostaja enak.

Namen in cilj akcije: Telekom Slovenije še dodatno utrjuje prepletanje aktualnih ponudb mobilni paket Eurobasket (Mobitel) in ugodnejši TopTrio paketi (SiOL); tokrat z bonom za 250 EUR za nakup novega mobilnega telefona, ki ga lahko naročniki SiOL koristijo sami ali pa podarijo svojim bližnjim. Telekom Slovenije želi s kampanjo širši javnosti predstaviti ugodno ponudbo in podkrepiti obljubo »Ko gre za vas, vam nudimo le najboljše«.

Rešitev/strategija: Rdeča nit pomladne, poletne in jesenske kampanje je pesem Good Life uveljavljene ameriške skupine OneRepublic, ki je z močnim pozitivnim nabojem zaznamovala že spomladansko in poletno obdobje, v jesenski kampanji pa je ideja nadgrajena s priredbo pesmi (v sodelovanju z Universal Music). Pod vodstvom glasbenega pedagoga Iva Rimca je priredbo odigralo in zapelo 42 mladih glasbenih talentov (SUPERHEARO orchestra). Glasbeniki, ki so stari od 9 do 16 let, so postali glavni protagonisti jesenske kampanje, ob tem pa pomemben del zgodbe zavzema tudi družbeno odgovorna nota: Telekom Slovenije in Universal Music Group sta zagotovila donacijo dela licenčnine, Universal Music se je odpovedal prihodkom od prodaje pesmi na iTunes, Telekom Slovenije pa bo znesku donacije Universal Music dodal enak znesek. Na ta način zbrana sredstva bodo v okviru projekta Botrstvo namenjena glasbenemu izobraževanju nadarjenih otrok iz družin z manj priložnostmi.

Čas trajanja akcije: 6. 9. do 15. 10. 2013

Elementi akcije: glasbeni video, komunikacija na družbenih omrežjih, PR, spletne pasice, veleplakat, svetlobne vitrine, TV-oglasi, radijski oglas, letaki, TV-nastopi in nastopi v živo, spletni video oglasi

Spletna agencija: Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavniki naročnika: Niko Kušar, Mojca Brecelj, Mateja Grabar Premelč in Eva Winkler

Direktorica projekta v agenciji: Špela Kozamernik

Vodja projekta v agenciji: Jerca Lieber, Primož Blazinšek (Renderspace)

Vodja produkcije: Damjana Grošelj

PR in digitalni PR: Maja Gorjanc (Pristop) in Peter Šepetavc (Renderspace)

Direktorica projekta v Universal Music: Amanda Amon Rimc

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Tekstopisec: Tine Lugarič

Art direktorja: Matija Kocbek in Andraž Filač

Oblikovalec: Andraž Filač

Fotograf: Ciril Jazbec

Režiser: Miha Knific

Produkcijska hiša: Super 16

Glasbena podlaga: SUPERHEARO orchestra – Good Life (priredba po OneRepublic)

 

 

Avtor: Pristop
Naročnik: Telekom Slovenije

Oceni