• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SiOL novoletna akcija

SiOL je v prednovoletnem času pripravil dve ponudbi, med katerima lahko izbirajo novi naročniki. Na eni strani gre za 50-odstotni popust na pakete TopTrio, na drugi strani pa za ponudbo izdelkov: televizorjev, tablice ali računalnika, ki so dostopni že za 1 evro.

Elementi akcije: TV oglasi, tiskani oglasi, citylight, giganti, radijski oglas, spletni oglasi, DOOH.
Medijska agencija: Pristop Media

Kratek opis akcije: SiOL je v prednovoletnem času pripravil dve ponudbi, med katerima lahko izbirajo novi naročniki. Na eni strani gre za 50-odstotni popust na pakete TopTrio, na drugi strani pa za ponudbo izdelkov: televizorjev, tablice ali računalnika, ki so dostopni že za 1 evro. »1 evro« je zato tudi rdeča nit serije televizijskih oglasov, ki na različne zabavne načine predstavljajo ponudbo. Televizija v teh oglasih postane plačilno sredstvo za kavo, vrtiljak, uličnega glasbenika in celo orodje za žreb v rokah nogometnega sodnika.

Sodelujoči:
Predstavnik naročnika: Niko Kušar, Špela Žitnik, Mateja Grabar Premelč
Direktor projekta v agenciji: Špela Kozamernik
Vodja produkcije: Damjana Grošelj
Vodja projekta v agenciji: Mojca Goršič, Primož Blazinšek (Renderspace)
Kreativni direktor: Aljoša Bagola
Tekstopisec: Tine Lugarič
Art direktor: Matija Kocbek
Oblikovalec: Tina Dužič
Režiser: Jure Matjažič
Produkcijska hiša: Super 16
Glasbena podlaga: glasbena knjižnica KPM
 

Avtor: Telekom Slovenije
Naročnik: Pristop

Oceni