• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rdeči trak

Luna\TBWA je za Pivovarno Union pripravila celostno oglaševalsko akcijo.

Elementi akcije: Serija TV oglasov, BB, CL, tiskani oglasi, BTL materiali, PR podpora.  

Kratek opis akcije: Skozi vse elemente nove kampanje Pivovarne Union se vije rdeči trak, ki postaja njen opazen zunanji izraz. Skupina mladih ga prepleta po mestnih ulicah, preko mostov, parkov, čez stavbe, vagone in zidove ter ustvari velikansko steklenico Uniona, ki na koncu impozantno zažari v mraku. Skrajno kinetična pripoved ustvari nalezljivo zgodbo o povezanosti s strastjo, ki jo v osrčje postavlja tudi pozicijski slogan pivovarne.

 Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Nina Tomše, Sebastjan Kopar
  • Vodja projekta v agenciji: Urška Saletinger, Dali Bungič, Kristina Bogataj
  • Kreativni direktor: Katja Petrin Dornik
  • Tekstopisec: Katja Petrin Dornik, Vlasta Merc
  • Art direktor in oblikovalec: Jure Sotler
  • Režiser in fotograf: Saša Hess
  • Produkcijska hiša: Pakt Media 

 Medijska agencija: Media Publikum 

Avtor: Luna\TBWA
Naročnik: Pivovarna Union

Oceni