• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prednost za vse

Mayer McCann je za Ministrstvo za infrastrukturo in prostor pripravil celostno akcijo o pomenu javnega potniškega prometa.

Kratek opis akcije: Ozaveščevalna kampanja o pomenu javnega potniškega prometa. Namen kampanje je širši slovenski javnosti približati javni potniški promet na način, ki jo bo aktiviral in angažiral. S kampanjo želi Ministrstvo za infrastrukturo in prostor predstaviti prednosti uporabe javnega potniškega prometa ter zbrati predloge javnosti za njegove izboljšave. Ob zaključku ozaveščevalne kampanje bo na podlagi prispelih predlogov zaživela Bela knjiga za boljši javni potniški promet, dokument, ki bo služil kot izhodišče odločevalcem pri ustvarjanju javnega potniškega prometa za prihodnost. Kampanja, ki se je pričela z oglaševanjem na zunanjih površinah, se nadaljuje s spletno komunikacijo in komunikacijo na družbenih medijih, dogodki, načrtovano publiciteto, tv oglasom, radijskimi in tiskanimi oglasi.

Elementi akcije: spletno mesto www.prednostzavse.si, dve seriji gigantskih plakatov, televizijski in tiskani oglasi, spletni filmi, radijski oglasi, spletne pasice, načrtovana publiciteta, dogodki, družbeni mediji.

Sodelujoči:

  • Predstavnica naročnika: Polona Demšar Mitrovič
  • Vodja projekta v agenciji: Tanja Jerala Vizjak
  • Odnosi z javnostmi: Tamara Štader, Manca Kodermac,
  • Kreativna zasnova: Toni Tomašek, Domen Husu, Marin Bulog
  • Tekstopisec: Domen Husu
  • Art direktor: Dejan Miletič
  • Oblikovalec: Blaž Žnidarič
  • Načrtovalec: Bojan Popović
  • Produkcijska hiša: MZP

Avtor: Mayer McCann
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo in prostor

Oceni