• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko fantazija postane goljufija

Pristop je za Zavarovalnico Triglav pripravil oglaševalsko akcijo s Severino.

Kratek opis akcije: Veliko goljufov svoja vozila namenoma poškoduje in namenoma oškoduje zavarovalnico, kar seveda povzroča dvig premije ostalim, poštenim zavarovalcem. Zato smo želeli vsem goljufom sporočiti, da njihovih fantazij, ne bomo kupili.

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Urša Manček
  • Ekipa naročnika: Luka Pušnik, Tjaša Kolenc Filipčič, Dejan Jasnič, Janja Skamlič, Alenka Bešter, Sašo Sever in Alenka Jančar
  • Vodja projekta v agenciji: Ana Putrih, Mojca Goršič
  • Kreativni direktor: Aljoša Bagola
  • Tekstopisec: Aljoša Bagola, Tine Lugarič
  • Art direktor: Matija Kocbek
  • Režiser: Jure Matjažič
  • Produkcijska hiša: Super 16

Glasbena podlaga: KPM

Avtor: Pristop d.o.o.
Naročnik: Zavarovalnica Triglav

Oceni