• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Podarimo si čas

Telekom Slovenije je za svojo blagovno znamko Mobitel želel v prazničnem času na male zaslone pričarati oglas, ki bi potrošnike navdal s čarobnostjo prazničnega vzdušja.

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, splet, radio, oglaševanje na prodajnih mestih.

Medijska agencija: Pristop Media

Kratek opis akcije: Telekom Slovenije je za svojo blagovno znamko Mobitel želel v prazničnem času na male zaslone pričarati oglas, ki bi potrošnike navdal s čarobnostjo prazničnega vzdušja. »Ljudi smo želeli spomniti, da je največ kar lahko nekomu podarimo, mi sami. Zanje smo ustvarili novoletno zgodbo, za katero verjamemo, da bo ljudem polepšala praznične dni in jim dala navdih, da si bodo čas podarjali skozi vse leto,« so o akciji povedali v Telekomu Slovenije.

Sodelujoči:
Predstavnik naročnika: Samo Ošina, Niko Kušar, Špela Žitnik, Mojca Brecelj in Eva Winkler
Vodja projekta v agenciji: Janja Poglajen in Anja Bencik
Kreativni direktor: Mitja Petrovič
Tekstopisec: Barbara Brodnik in Robert Bohinec
Art direktor: Petja Montanez, Publicis, in Gsus Ajx, Ajax studio
Fotograf: Pablo Montanez
Režiser: Sašo Podgoršek
Produkcijska hiša: Perfo in Kerozin
Glasbena podlaga: Drago Ivanuša: Podarimo si čas

Avtor: Publicis
Naročnik: Telekom Slovenije

Oceni