• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Udobni paketni računi

Agencija Grey Ljubljana je za Banko Sparkase pripravila celostno akcijo z najudobnejšimi blazinami.

Kratek opis akcije: Udobje imamo vsi radi, tudi Banka Sparkasse. Zato ponujajo Udobne paketne račune – osebne bančne račune z vrsto brezplačnih storitev, ki niso le cenovno ugodne, ampak tudi občutno udobnejše za uporabnike. V Grey Ljubljana so zasnovali komunikacijsko kampanjo in k sodelovanju povabili zvezde domačih foteljev, kavčev, počivalnikov, postelj in stolov – hudo udobne blazine! Čeprav se je kastinga udeležilo več kot 100 zelo udobnih blazin, si je večno slovensko slavo v kampanji zagotovilo le 7 občutno najudobnejših.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, oglaševanje v tisku ter na prodajnem mestu.

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Nejka Grabnar, Jure Berič
  • Vodja projekta v agenciji: Ana Železnik
  • Kreativni direktor: Tomaž Apohal
  • Tekstopisec: Tomaž Apohal
  • Art direktor: Matija Primc
  • Oblikovalec: Matija Primc
  • Fotograf: Alex Štokelj
  • Produkcijska hiša: Invida
  • Medijska agencija: OMD


Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Banka Sparkasse

Oceni