• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fiat 500L

iPROM je za Avto Triglav pripravil celostno spletno akcijo, ki je promovirala novi Fiat 500L.

Kratek opis akcije:  Avto Triglav je želel opozoriti na nov modela avtomobila Fiat 500L in potrošnika povabiti v Fiatove salone. iPROM je z uporabo panožne platforme iPROM Vozniki pripravil spletno medijsko strategijo in med drugim uporabil novi oglasni koncept iPROM Memory AD. 

Elementi akcije/projekta: s programsko opremo za avtomatiziran proces zakupa medijskega prostora iPROM Cloud je celotna oglaševalska akcija sinhronizirano potekala v klasičnih in mobilnih spletnih medijih, kjer je bila uporabljena tehnologija HTML5. Poleg klasičnih oglasov so v iPROM-u za omenjeno akcijo uporabili koncept iPROM Memory AD, ki je bil uporabljen znotraj oglasnih formatov iPROM Flashscroll ADTM in iPROM Commercial break AD.

Rezultati akcije: iPROM je s programsko opremo iPROM Ad Server optimiziral medijski zakup in sicer tako, da je tehnološko izločil prekrivanje med mediji po dosegu in zagotovil ustrezno frekvenco izpostavitve za najboljšo direktno odzivnost na oglasna sporočila. V drugi polovici oglaševalske akcije je dodatno optimiziral medijska sredstva z uporabo tehnologije za remarketing.

S konceptom iPROM Memory AD – implementacija igre spomin (uporabniki so odkrivali pare) v napredne oglasne formate – so v iPROM-u izboljšali uporabniško izkušnjo in povečali direktno odzivnost na oglasna sporočila. Z višjo stopnjo interakcije uporabnikov s posameznim oglasom so povečali čas izpostavitve uporabnika oglasu. Posamezni igralec se je tako v povprečju na samem spletnem oglasu z igro zadržal 48 sekund, skupaj pa so uporabniki odigrali za 214 ur iger.

Cilj akcije je bil v Fiatove salone pripeljati 500 potencialnih kupcev, končni rezultat pa je prinesel 1.680 prijav. S tem je bil cilj ob razpoložljivem proračunu za zakup digitalnih medijev presežen za več kot trikrat.

Spletna medijska agencija: iPROM

Vodja projekta v agenciji: Andrej Ivanec

Vodja projekta pri naročniku: Andrej Beširevič

Avtor: iPROM
Naročnik: Avto Triglav

Oceni