• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Življenje obarvajo drobne stvari

Votan Leo Burnett je za Tuševo drogerijo izdelal celostno akcijo.

Kratek opis akcije: Oglaševalska kampanja Tuš drogerije je naznanila spremembe v pozicioniranju in ponudbi. Kampanja temelji na sloganu »Življenje obarvajo drobne stvari«. Z njim Tuš drogerija torej sporoča, da lahko s pomočjo vsakdanjih materialnih stvari, ljudje vzpostavljajo tudi lepše in globje odnose. Sporočal pa naj bi tudi, da z učinkovitimi nakupi ostane časa tudi za drobne stvari. 

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oglaševanje na spletu, aktivnosti na družabnih omrežjih, radio, oglaševanje na prodajnih mestih.

Sodelujoči:
Predstavnik naročnika: Aneta Tuš, Matija Vedenik
Vodja projekta v agenciji: Boštjan P. Strnad
Kreativni direktor: Jana Sedej, Aleš Strajnar
Tekstopisec: Jana Sedej, Aleš Strajnar
Art direktor: Aleš Strajnar
Oblikovalec: Aleš Strajnar
Fotograf/ilustrator: Aleš Bravničar
Režiser: Aleš Bravničar
Produkcijska hiša: Art Department

Ostalo:
Glasbena podlaga: Demetra Malalan (Poišči me srečno)

Avtor: Votan Leo Burnett
Naročnik: Tuš drogerija

Oceni