• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žito TOP kruhi

Žito in Formitas sta pripravila novo oglaševalsko akcijo, ki promovira dve vrsti Žitovega kruha - Jelenovega in Stoletnega.

Kratek opis akcije: Žito je želelo izpostaviti dve vrsti njihovega kruha, ki ju imajo slovenski potrošniki najraje - Jelenovega in Stoletnega. Cilji oglaševalske akcije, ki so jo pripravili v sodelovanju s Formitasom, so bili dvig prepoznavnosti imen teh dveh vrst kruha do stopnje, da ju bodo kupci v trgovini naročili poimensko, vzpostavljanje povezave med njima in znamko Žito ter nenazadnje vzpostavljanje nakupne navade pri potrošnikih. Zato se kampanja osredotoča predvsem na izpostavljanje imen obeh vrst kruha na zabaven in zapomnljiv način.

Elementi akcije: TV oglasa, radijska oglasa, brošure, promocijski pult.

Medijska agencija: Pristop Media

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Igor Fürst, Marja Feldin
  • Vodja projekta v agenciji: Peter Došen
  • Kreativni direktor: Ana Ivandič
  • Tekstopisec: Blaž Kocjančič
  • Art direktor: Blaž Ritmanič
  • Oblikovalec: Anja Šlibar
  • Režiser: Izidor Farič
  • Produkcijska hiša: Fi produkcija

Avtor: Formitas
Naročnik: Žito

Oceni