• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bananica – edina prava

Štarkova Bananica se je prvič predstavila tudi na slovenskem trgu.

Kratek opis akcije: Soko Štark je svoj izdelek Bananica želela predstaviti tudi na slovenskem trgu, zato je pripravila prvo oglaševalsko akcijo na tem trgu. Poleg tega so želeli izpostaviti tudi prenovljeno embalaže te znamke, ki letos praznuje že 75 let.

Agencija New Moment New Ideas Company Y&R Belgrade je svoj navdih poiskala v odzivu družbe, dolgoletnih privržencev Bananice, ki so se na prenovo embalaže odzvali negativno, kot bi jim vzeli nekaj dragocenega.

Oglaševalska akcija naj bi tako sporočala, da je Bananica kljub novi embalaži še vedno enaka. Poleg tega odraža značaj te blagovne znamke – pristnost, prostodušnost in unikatnost.

Elementi akcije: zunanji oglasi, aktivnosti pod črto, POS materiali, družbena omrežja in splet

Medijska agencija: Media Publikum

Sodelujoči:

  • Predstavnik naročnika: Snežana Teodorović
  • Vodja projekta v agenciji: Marko Marković
  • Kreativni direktor: Svetlana Copi
  • Tekstopisec: Svetlana Copi
  • Art direktor: Ivana Veljkovi
  • Oblikovalec:Ivana Veljkovi, Sladjana Danojevi 

Avtor: New Moment New Ideas Company Y&R Belgrade
Naročnik: Soko Štark

Oceni