• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Digitalno zdravje je več kot le brisanje aplikacij

    Objavljeno: ponedeljek, 17. februar, 2020

    Ugotovitve Googlove raziskave o »digitalnem zdravju« kažejo, da je naš odnos do tehnologije precej bolj kompleksen in subjektiven, kot bi pričakovali.

  • Leto kupca in novih izzivov

    Objavljeno: četrtek, 13. februar, 2020

    Novo leto, novi začetki in podvigi. V naslednjem letu bo tehnologija še naprej napredovala s hitrim tempom, vendar pa obenem obstaja tudi odpor proti povečani digitalizaciji in avtomatizaciji interak

  • Plastika kot valuta

    Objavljeno: četrtek, 13. februar, 2020

    Kozmetična znamka Dove je ponudila svojo rešitev za boj proti plastiki. Njihov šampon je namreč v zameno za kos plastike mogoče kupiti v oznamčenem prodajnem avtomatu na njujorški železniški postaji.

  • »Kriza« zaradi nedelujočega interneta

    Objavljeno: sreda, 12. februar, 2020

    Ali imamo lahko »krizo« zaradi nedelujočega interneta, kot jo imajo odvisniki od drog? Pri letalski družbi American Airlines pravijo, da lahko, a ne na njihovih letalih.

  • Webfluential – merjenje uspešnosti vplivnostnega marketinga brez posrednikov

    Objavljeno: torek, 11. februar, 2020

    Agencija AVI in družba Press Clipping se predstavljata s skupnim projektom, in sicer z naprednim orodje digitalnega klipinga Webfluential. Delovanje platforme se osredotoča na merjenje uspešnosti sode

  • Pivo ni le za moške in koktajli niso le za ženske

    Objavljeno: ponedeljek, 10. februar, 2020

    Heineken z duhovitim oglasom »Na zdravje vsem« (»Cheers To All«) razbija spolne stereotipe o pitju piva in drugih alkoholnih pijač.

  • Nove sodelavce iščejo Celtra, Pristop, Atlantic Grupa, Goat Story in drugi

    Objavljeno: petek, 7. februar, 2020

    Ustvarjalci vsebin, potrebujejo vas! Med njimi tudi »vroča« podjetja, ko sta Celtra in Goat Story, da o tradicionalnih družbah z bogato marketinško zapuščino niti ne govorimo ... Skratka, beseda tedna

  • »Kupili ste na stotine laži. Dajte še eno.«

    Objavljeno: sreda, 5. februar, 2020

    Skupina kreativcev je v luči trenutnih političnih napetosti in lažnih novic predstavila vino in ga preprosto imenovala Lažnivec (Liar Wine). Vino je šlo v prodajo 31. januarja 2020, torej na dan izsto

  • Nogomet je precej več kot samo igra na igrišču

    Objavljeno: sreda, 5. februar, 2020

    V Nogometni hiši zabave so s povezovalno močjo najbolj postranske stvari na svetu zasnovali edinstven koncept v Evropi. Direktor Vedran Smiljanić poudarja, da ne gre le za nogometno zabavišče, ampak s

  • S spremembo v vodstvu se Formitas bolj odpira tudi navzven

    Objavljeno: torek, 4. februar, 2020

    Saša Leben je s 1. januarjem 2020 postala direktorica Formitas Skupine in na tej funkciji nasledila Mojco Randl, ustanoviteljico, solastnico in dolgoletno direktorico Formitasa.

  • 6 oglaševalskih zanimivosti Super Bowla 2020

    Objavljeno: torek, 4. februar, 2020

    Finale lige v ameriškem nogometu NFL že dolgo ni več le spopad dveh najboljših ekip v sezoni. Gre tudi za enega od najdražjih oglasnih blokov na svetu, ko se oglaševalci spopadajo za pozornost gledalc

  • Vplivnež kot poklic ali kako živeti od vplivnostnega marketinga?

    Objavljeno: ponedeljek, 3. februar, 2020

    Biti vplivnež je že postal pravi poklic. Toda nekatera pravila, ki veljajo za vplivneže, ne veljajo za noben drug poklic, zato jih velja vzeti pod drobnogled.