• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Velika nagrada Cannes Lions: »Vrnite se v Afriko«

    Objavljeno: četrtek, 18. julij, 2019

    V tekmovalni skupini kreativne uporabe podatkov je veliko nagrado dobilo delo »Vrnite se v Afriko« (»Go Back to Africa«), ki ga je agencija FCB/Six Toronto zasnovala za turistično agencijo Black & Abr

  • Čas za odhod?

    Objavljeno: sreda, 10. julij, 2019

    Glede na to, da Slovenija vse bolj zaostaja za razvitim svetom, velja razmisliti o stalni selitvi. Kam? Na primer v Zürich, ki ga je revija Monocle razglasila za mesto z najboljšo kakovostjo življenja

  • Razpis: STO bo za oglaševanje v Avstriji, Nemčiji in Švici namenil 1,5 milijona evra

    Objavljeno: ponedeljek, 8. julij, 2019

    Javna agencija Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma razpisuje izvedbo »Fokusirane večkanalne oglaševalske akcije za področje Nemčije, Avstrije in Švice«, ki zajema oglaševanje na televi

  • Brez radovednosti ni potovanj

    Objavljeno: četrtek, 4. julij, 2019

    Nadaljevanje Bookingove oglaševalske akcije »Živi radovedno« (»Live Curious«) še bolj poudarja pomen radovednosti kot osnovno »sestavino« želje po potovanjih.

  • Razpis: Več kot 200 tisoč evrov za oglaševanje Ljubljane na tujih trgih

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Turizem Ljubljana išče izvajalca za kampanjo digitalnega oglaševanja, ki bo potekala na več (digitalnih) platformah. Za razpis, ki je odprt do 15. julija 2019, namenjajo 218.690 evrov (z DDV).

  • »Razgled je za en drek!«

    Objavljeno: ponedeljek, 24. junij, 2019

    Dunajska turistična organizacija se je oglaševanja avstrijske prestolnice lotila na zelo drzen način. Oglaševalska akcija »Oglej si Dunaj, ne #Dunaj«, ki stavi predvsem na zunanje oglaševanje, se odkr

  • Kulinarične zgodbe slovenskih hotelov

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Kulinarika je trenutno v Sloveniji velik trend in tudi zaradi izjemne kulinarične ponudbe k nam prihaja vedno več gostov, ki si na počitnicah želijo uživati v dobri hrani. Pogovarjali smo se s predsta

  • Razpis: Idrija prenavlja spletno mesto

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Zavod za turisem Idrija išče izvajalca za vzpostavitev novega spletnega portala www.visit-idrija.si, preko katerega bi povečali prepoznavnost in ugled Idrije. Razpis je odprt do 1. julija 2019.

  • Grem tja, kamor gre sosed

    Objavljeno: četrtek, 13. junij, 2019

    Vsi gremo radi na počitnice. Zato bi lahko sklepali, da je to izdelek, ki se prodaja kar sam od sebe. Ampak konkurenca je velika in trendi se hitro spreminjajo.

  • Navijači, nogomet ni vse!

    Objavljeno: četrtek, 30. maj, 2019

    Še dva dneva nas ločita od finala Lige prvakov v Madridu. Sponzor turnirja Hotels.com se je ob tem domislil, kako nagovoriti navijače, da si bodo ogledali še kaj drugega kot le nogometno tekmo.

  • Dunaj v novi podobi

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Dunaj, ki velja za mesto z najvišjo kakovostjo življenja, ima novo vizualno podobo in strategijo, s katero se trudijo približati tako stanovalcem kot tudi turistom.

  • Pametni hotel za novo generacijo (milenijskih) popotnikov

    Objavljeno: torek, 9. april, 2019
    Pametni hotel za novo generacijo (milenijskih) popotnikov

    »S Central hotelom smo presegli klasične okvire hotelirstva, saj je celotna izkušnja gosta digitalna. Funkcijo receptorja, natakarja in gostitelja smo združili v novi vlogi 'experience officerja', kla