• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Intersport: »Šport jemlje dih«

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Intersport, trgovec s športno opremo, je pred dvajsetimi leti odprl svojo prvo prodajalno v Sloveniji. Ob jubileju so v sodelovanju z oglaševalsko agencijo BPCS pripravili televizijski oglas, v katere

  • In tako smo ostali brez nedrčka … ali o izkušnjah pri nakupovanju ženskega spodnjega perila

    Objavljeno: sreda, 10. april, 2019

    V želji, da aktivno prispevamo k izboljševanju kakovosti storitev, ki smo jih deležne stranke, smo se odločili, da tokrat pod drobnogled vzamemo ponudnike ženskega spodnjega perila, saj gre pri njem,

  • Nakupovalno središče Aleja v Ljubljani bo zaživelo naslednjo pomlad

    Objavljeno: torek, 9. april, 2019

    Obiskali smo kraj, kjer bo čez približno leto dni stalo menda najsodobnejše nakupovalno središče v Sloveniji, ki so ga poimenovali Aleja. Toni Pugelj, direktor bodočega nakupovalnega središča in direk

  • Vsak cent šteje

    Objavljeno: ponedeljek, 8. april, 2019

    Vse od ustanovitve je trgovec E. Leclerc želel Francozom nuditi boljšo kakovost življenja skozi njihove nakupovalne navade. Zavedajo se, da so dandanes ljudje pogosto ujeti med željo po tem, da si pri

  • Opazili smo: Vonj pomladi v Park Centru Ljubljana

    Objavljeno: torek, 26. marec, 2019

    Agencija Vodik je za nakupovalno središče Park Center Ljubljana pripravila (pomladno) komunikacijsko akcijo »Pomlad je v zraku«. Ta ne vključuje le vizualne komponente, mimoidoči so lahko kampanjo ozi

  • Amazon zapira pop-up trgovine

    Objavljeno: petek, 8. marec, 2019

    Po poročanju časopisa The Wall Street Journal, naj bi do konca aprila Amazon zaprl vseh 87 tako imenovanih »pop-up trgovin« in prekinil delovno razmerje z vsemi zaposlenimi.

  • Ko avto postane prodajalec

    Objavljeno: torek, 5. marec, 2019

    Pri Chryslerju so za novo oglaševalsko akcijo najeli zvezdniški obraz oziroma bolje rečeno zvezdniški glas. Avtomobilom je glas posodil oskarjevec Jamie Foxx.

  • »Mercator jemljemo kot generično ime za trgovino«

    Objavljeno: ponedeljek, 4. marec, 2019

    Mercator danes praznuje 70 let ustanovitve. Ob tem jubileju so v sodelovanju z agencijo ArnoldVuga zasnovali komunikacijsko kampanjo, ki gre po sledeh prisotnosti najboljšega soseda v vsakodnevnem živ

  • Opazili smo: Ljubezen = ljubezen

    Objavljeno: petek, 15. februar, 2019

    Društvo Informacijski center Legebitra je na valentinovo v sodelovanju z agencijo Imago Bold pripravilo gverilsko akcijo. Izložbe priljubljenih trgovin v središču Ljubljane so polepili z nalepkami, ki

  • Trende je pomembno predvidevati, še boljše pa ustvarjati

    Objavljeno: četrtek, 7. februar, 2019

    Bryan Roberts in Chris Newbery, strokovnjaka za maloprodajo, sta v tem tednu sodelovala na Mercatorjevi konferenci »Priložnosti prihodnosti« in navdušila s svojim pogledom na prihodnost trgovine. Tudi

  • »Čevlji Peter Kozina bodo 'preplavili' družbene medije«

    Objavljeno: nedelja, 3. februar, 2019

    Alpina je slabo leto po nakupu blagovne znamke Peko predstavila novosti za prihajajoče leto. O novi strategiji dveh najmočnejših slovenskih obutvenih blagovnih znamk smo se pogovarjali z Nives Markelj

  • Med prejemniki certifikata Best Buy tudi Lidl Slovenija

    Objavljeno: četrtek, 31. januar, 2019

    Švicarska organizacija Icertias v okviru raziskave Best Buy Award vsako leto podeli certifikate podjetjem, ki zagotavljajo »kakovostne storitve po razumnih cenah«. Med slovenskimi dobitniki je tudi Li