• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Mladinska knjiga krepi področje digitalnega marketinga

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Založba Mladinska knjiga ima dve novi sodelavki – Andrejo Počkaj, ki bo pokrivala področje vsebinskega marketinga, in Živo Jalovec, ki bo skrbela predvsem za spletni nastop blagovne znamke Cankarjeva

  • 21. SEMPL ovija hobotnica

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Letošnja konferenca medijskih trendov SEMPL, ki bo 28. in 29. novembra v Portorožu, ima novo celostno grafično podobo. Tokrat s pomočjo hobotnice ponazarja kompleksnost in zahtevnost stroke, k je v oč

  • Opazili smo: E-Media predstavila nove oglasne površine

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    Opazili smo poseben način oglaševanja, steklene razstavne bokse, ki so v domeni agencije E-Media. Doslej so naročnikom ponudili rešitev od ideje do izvedbe in uspešno izpeljali že nekaj odmevnih oglaš

  • Tomaž Drozg: »Ukinjanja revij ne bo!«

    Objavljeno: torek, 9. april, 2019

    Prejšnji teden je presenetila novica o spremembah v založniški hiši Adria Media in ker smo lahko brali marsikaj – od tega, da bodo nekatere revije ukinili, do tega, da jih bodo le predali drugim založ

  • Trende je pomembno predvidevati, še boljše pa ustvarjati

    Objavljeno: četrtek, 7. februar, 2019

    Bryan Roberts in Chris Newbery, strokovnjaka za maloprodajo, sta v tem tednu sodelovala na Mercatorjevi konferenci »Priložnosti prihodnosti« in navdušila s svojim pogledom na prihodnost trgovine. Tudi

  • Bodo Amazonove trgovine brez blagajn zadetek v polno?

    Objavljeno: ponedeljek, 14. januar, 2019

    Lansko leto je Amazon v Seattlu presenetil s povsem novim konceptom trgovine – Amazon Go. Gre za trgovine brez blagajn, kupci pa v njih željene izdelke le vzamejo s police.

  • V trendu so prilagodljivi delovni prostori, ki zaposlenim nudijo možnost izbire

    Objavljeno: četrtek, 20. december, 2018

    Delovno okolje mora omogočati zaposlenim, da delajo po svojih najboljših sposobnostih, hkrati pa jim zagotavljati dobro počutje. Vodilni si praviloma želijo trajnostnih in stroškovno učinkovitih objek

  • Delovna mesta tedna

    Objavljeno: petek, 2. november, 2018

    V prvem novembrskem pregledu delovnih mest tedna delodajalci najbolj iščejo digitalne strokovnjake.

  • 20. SEMPL: Priprave na dan po jutrišnjem

    Objavljeno: torek, 23. oktober, 2018

    Dva dni, dva odra, več kot trideset govorcev iz enajstih držav in več kot 1.200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske stroke iz celotne regije. Vse to (in kot kažejo pretekle izkušnje, še več) prinaša

  • Ljubezen na prvi pogled

    Objavljeno: torek, 3. april, 2018

    Podatki na prvi pogled. Podatki so v zraku. Brez podatkov mi živeti ni. Ti si moj podatek. Podatki premagajo vse. Našla sem podatek svojega življenja. Želje in podatki so krila za velika dela.

  • Kreativni direktorji priporočajo: Janez Rakušček

    Objavljeno: ponedeljek, 18. december, 2017

    Začenjamo z objavo najboljših tujih oglasov oziroma akcij leta po izboru slovenskih kreativnih direktorjev. Za Janeza Rakuščka, izvršnega kreativnega direktorja v agenciji Luna TBWA, so se letos najbo

  • Poslušajmo potrošnike, odločajo o trendih

    Objavljeno: ponedeljek, 9. oktober, 2017

    Direct Media je prejšnji teden v Beogradu organizirala Direct Medio Akademijo, na kateri so vodilni iz podjetja Trendwatching oglaševalcem, medijem in agencijam predstavili nekatere nove trende v mark