• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Glavni razlogi za odliv strank v fizičnih trgovinah

    Objavljeno: ponedeljek, 1. junij, 2020

    Pri Artur.com, orodju aktivnega upravljanja zadovoljstva, smo z analizo 200.000 povratnih informacij strank 24-ih slovenskih podjetij ugotovili, katere so glavne negativne izkušnje strank, ki vplivajo

  • WARC: Zdajšnja oglaševalska kriza bo milejša kot leta 2009

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020

    Oglaševalske naložbe naj bi v letu 2020 na svetovni ravni upadle za 8,1 odstotka oziroma za 45 milijard evrov, kar pa je še vedno manjši padec, kot ga je oglaševalska panoga doživela ob svetovni gospo

  • Razmah digitalnega oglaševanja na krilih pospešene digitalizacije potrošnika

    Objavljeno: četrtek, 28. maj, 2020

    Spletni oglaševalci v Sloveniji bodo tudi letos največ vložili v prikazno oglaševanje, kaže nova raziskava iPROM-a in Valicona. Sledijo družbena omrežja ter iskalni, e-poštni in vplivnostni marketing.

  • Mediana: po živilih slovenskega porekla posega petina državljanov več

    Objavljeno: torek, 26. maj, 2020

    Mediana ugotavlja, da so številni prebivalci Slovenije v času, ko je prihodnost slovenskega gospodarstva pod vprašajem, svoje nakupne navade spremenili v prid slovenskim živilskim izdelkom. Po živilih

  • Slabe novice za televizijske oglase

    Objavljeno: četrtek, 21. maj, 2020

    Na litvanski interaktivni marketinški platformi Aimera so razkrili rezultate raziskave, ki kaže, da le 17 odstotkov televizijskih gledalcev spremlja oglase. S tem so potrdili številne trende, ki pravi

  • Najbolj priljubljen izdelek v času karantene: knjige

    Objavljeno: torek, 19. maj, 2020

    Raziskava, ki jo je o življenju v času karantene opravilo podjetje Mastercard, je pokazala, da je spletno nakupovanje v zadnjem mesecu prehitelo vse druge oblike potrošnje. 57 odstotkov evropskih kupc

  • V krizi zmagujejo agilne in iskrene blagovne znamke

    Objavljeno: petek, 15. maj, 2020

    Potrošniki in upravljavci blagovnih znamk so se v času pandemije koronavirusa znašli v zelo nepredvidljivih okoliščinah. Pojavljajo se novi občutki negotovosti, zanikanja, jeze, brezupnosti in strahov

  • Valicon: »Smo na prelomni točki«

    Objavljeno: torek, 12. maj, 2020

    Po ugotovitvah Valiconove raziskave bomo dopustovali v Sloveniji in kampih, družili se bomo pretežno doma, nakupovali pa raje v manjših trgovinah.

  • Mediana: Spremembe po koronakrizi

    Objavljeno: četrtek, 7. maj, 2020

    Slovenci imamo visoka pričakovanja glede lokalnih in globalnih sprememb, ko bo epidemija mimo, pri čemer pa menimo, da bodo globalne spremembe občutnejše kot lokalne. Prebivalci Hrvaške in Srbije pa v

  • Kako iz COVID-19 krize priti kot zmagovalci?

    Objavljeno: ponedeljek, 4. maj, 2020

    Verjetno mnogi pomnimo, kako smo preživeli leto 2009 in še mnoga leta po njem. Recesija je udarila s polno močjo, denarnice potrošnikov so se zaprle, v podjetjih smo tuhtali, kako preživeti. Nekateri

  • Mediana: Večina Slovencev na delo gleda kot sredstvo za dosego ciljev

    Objavljeno: četrtek, 30. april, 2020

    Slovenci na delo gledamo kot na sredstvo za doseganje ciljev, a ga imamo tudi za osebno izpolnitev in dolžnost.

  • Koronakriza največji pesimizem vzbuja pri mladih

    Objavljeno: ponedeljek, 20. april, 2020

    Tržnoraziskovalna hiša Valicon na podlagi svoje zadnje raziskave opozarja na asimetričnost epidemiološke krize. Ugotavlja namreč, da so najbolj pesmistični mlajši od 40 let, za delovna mesta pa so naj