• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Bodo Mustrovi zajčki dobili naslednike?

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Blagovna znamka Curaprox je pobudnica akcije, s katero želijo spodbuditi skrb za ustno higieno zlasti pri najmlajših. S tem namenom so nastale »Zgodbice za zdrav nasmeh«, ki so del akcije »Zdrav nasme

  • Luka Bajs, kreativni direktor leta: »Všeč mi je občutek, da nekaj 'vrnem' družbi«

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019

    Luka Bajs pravi, da njegovi začetki v svetu oglaševanja niso bili lahki in da je v tistem času že dvomil, ali je bila njegova odločitev zanj sploh pravilna. Toda sreča je na strani pogumnih, pravijo,

  • Naj se vaš pes polula na naš oglas

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019

    Pri Nestléjevi blagovni znamki Purina so se domislili inovativnega načina, da bi lastniki psov opazili njihove oglasne table. »Naj se vaš pes polula na naš oglas,« pozivajo. Na ta način lahko izvejo,

  • Kdo so »najboljši od najboljših« v Evropi?

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Po poročilu marketinške analitične družbe WARC je najboljša oglaševalska agencija v Evropi španska LOLA MullenLowe Madrid, ki je člane žirij najuglednejših festivalov kreativnosti na svetu najbolj nav

  • A1 Slovenija »med vrsticami« ozavešča o pomembnosti bralne kulture

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Slovenke in Slovenci vedno manj beremo, kar je družbo A1 Slovenija spodbudilo k akciji. Z namenom ozaveščanja o pomembnosti bralne kulture je namreč uvedla pobudo »Med vrsticami«, h kateri je pristopi

  • Anže Kopitar, ambasador znamke Mercedes-Benz, piše novo zgodbo

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    V Anžetu Kopitarju je podjetje Autocommerce našlo osebo, ki predstavlja in živi vrednote znamke Mercedes-Benz. Našega najboljšega hokejista so prepričali predvsem njeni športni terenci.

  • Opazili smo: E-Media predstavila nove oglasne površine

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    Opazili smo poseben način oglaševanja, steklene razstavne bokse, ki so v domeni agencije E-Media. Doslej so naročnikom ponudili rešitev od ideje do izvedbe in uspešno izpeljali že nekaj odmevnih oglaš

  • Trenutek za žar legende

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Po tem ko so nas nekaj časa pustili ugibati in je bila oglaševalska akcija še v dražilni fazi, smo končno izvedeli, kaj oglašujeta Darko Klemen, zmagovalec oddaje MasterChef 2016, in Miha Brajnik, ede

  • Burberry in digitalizacija prestiža

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Številne prestižne blagovne znamke stavijo na nedostopnost. A ne britanska modna hiša Burberry. Z načetim ugledom ob pogosti spremljavi pridevnikov »postarani« in »dotrajani« sredi devetdesetih let pr

  • Opazili smo: Ford ima novo spletno stran

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Opazili smo Fordovo novo spletno stran prvaizbira.si, ki so jo naredili v agenciji Madwise. V podjetju Summit motors Ljubljana pravijo, da je njena največja odlika neposreden vpogled v zalogo vozil, k

  • »Zadovoljstvo ni več dovolj, iščemo navdušenje«

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Pri Zavarovalnici Adriatic Slovenica verjamejo, da je danes v množici enakih izdelkov in storitev mogoče doseči odločilno konkurenčno prednost le preko (odlične) celostne izkušnje strank.

  • Dobri, lepi in hudobni velikonočni oglasi

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Predvsem v Veliki Britaniji in ZDA podobno kot za božične praznike blagovne znamke merijo oglaševalske mišice tudi v času Velike noči. Ob tej priložnosti smo zbrali nekaj vidnejših oglasov novejšega i