• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Nikejev poklon Luki Dončiću

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Razen če ste bili nekaj dni brez dostopa do spleta, ste zagotovo zasledili, da je slovenski košarkar Luka Dončić avojo prvo sezono v ligi NBA kronal s priznanjem za novinca leta. V posebnem videu se m

  • Še naprej bodo stavili na čustva

    Objavljeno: sreda, 26. junij, 2019

    Evropski parlament načrtuje več oglaševalskih akcij, ki jih bodo gradili okoli občutka pripadnosti skupnosti, kar se je z zadnjim oglasom izkazalo za zelo uspešno.

  • Google ob dnevu očetov

    Objavljeno: ponedeljek, 24. junij, 2019

    Če je Google ob mednarodnem materinskem dnevu priznal, da ne gre brez mam, so ob dnevu očetov počastili tudi njih, in sicer z oglasom »Hey, dad!« (»Hej, očka!«).

  • »Razgled je za en drek!«

    Objavljeno: ponedeljek, 24. junij, 2019

    Dunajska turistična organizacija se je oglaševanja avstrijske prestolnice lotila na zelo drzen način. Oglaševalska akcija »Oglej si Dunaj, ne #Dunaj«, ki stavi predvsem na zunanje oglaševanje, se odkr

  • 33. Epica: »Ljubezen do samega sebe? Pustite jo za druga tekmovanja.«

    Objavljeno: ponedeljek, 24. junij, 2019

    Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, so pred njegovo novo izvedbo razkrili spremljajočo oglaševalsko

  • Sinhronizacija ustnic, kot je še niste videli

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Blagovna znamka ženskih higienskih izdelkov Libresse in agencija AMV BBDO z akcijo »Viva La Vulva« znova razbijata tabuje, tokrat o »popolnem« videzu ženskih genitalij. Akcija je tudi prepričala žirij

  • Cannes Lions 2019: Burger Kingu že druga velika nagrada

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Tudi na četrti podelitvi nagrad v Cannesu so slavila dela, za katere člani žirij trdijo, da premikajo meje, saj so inovativna, drzna in unikatna. Takšen je tudi »Whopperjev obvoz«, ki je kupce domisel

  • Cannes Lions 2019: Levi za kreativnost in učinkovitost

    Objavljeno: četrtek, 20. junij, 2019

    Na tretji podelitvi kanskih levov v tem tednu so na vrsto prišla dela, ki vzpostavljajo standarde na področju kreativnosti in učinkovitosti.

  • Cannes Lions 2019: Podeljeni levi za obrtno odličnost in zabavno industrijo

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Na drugi podelitvi nagrad na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, ki je zdaj v polnem zamahu, so slavili mojstrstvo, veščine in nadarjenost, temelje vsake odlično izvedene ideje. Vse to so

  • Ko Ed Sheeran dobi na krožnik kečap, nastane »Edčap«

    Objavljeno: sreda, 19. junij, 2019

    Blagovna znamka kečapa Heinz v novem oglasu poudarja, da je pevec Ed Sheeran njihov oboževalec številka ena in da si vsaka restavracija zasluži steklenico Heinza.

  • Cannes Lions 2019: Hrvaškemu Studiu Sonda bronasti lev

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    Studio Sonda je bronasto nagrado v tekmovalni skupini panožnih veščin (industry craft) prejel za oblikovanje etikete vin Piquentum.

  • Cannes Lions 2019: Med zmagovalnimi tudi Nikejev oglas s Colinom Kaepernickom

    Objavljeno: torek, 18. junij, 2019

    Sinoči so na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions podelili prve leve, med drugim za tiskane oglase, zunanje oglaševanje in oblikovanje. Provokativni oglas z igralcem ameriškega nogometa Col