• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Kaj je narobe s tema oglasoma?

    Objavljeno: ponedeljek, 19. avgust, 2019

    Britansko oglaševalsko razsodišče (ASA) je prepovedalo predvajanje oglasov blagovnih znamk Volkswagen in Philadelphia, ker naj bi kršila pravila o (ne)stereotipizaciji spolov. Upravičeno? Presodite sa

  • Prepovedani oglasi

    Objavljeno: petek, 16. avgust, 2019

    Vsi smo že videli oglase, ki prikazujejo ženske, ki slabo vozijo. Ali nesposobne očete. Od 14. junija letos so tovrstni oglasi v Veliki Britaniji prepovedani.

  • Opazili smo: Plakat, na katerega lahko zabrenkate

    Objavljeno: petek, 16. avgust, 2019

    V okviru oglaševalske akcije za promocijo glasbenega festivala Jazz Camp Kranj so v Publicisu ustvarili plakat, ki mimoidočim do 19. avgusta 2019 omogoča glasbeno udejstvovanje.

  • Ko tetovaže oživijo

    Objavljeno: petek, 9. avgust, 2019

    Vsaka tetovaža ima (oziroma naj bi imela) svojo zgodbo in v oglasih za tekoče milo Lynx so jih »oživili«, da te zgodbe dejansko tudi povejo.

  • »Uporabniki imajo pravico do zasebnosti«

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    Za Zareno Kanchevo je glavna prednost Rakuten Viberja pred tekmeci jasna – skrb za varnost podatkov svojih uporabnikov. Še več, po besedah vodje marketinga in komuniciranja za regijo Srednje in Vzhodn

  • Serijo Peaky Blinders bodo oglaševali z umetninami oboževalcev

    Objavljeno: četrtek, 8. avgust, 2019

    Jeseni se s peto sezono vrača serija Peaky Blinders in BBC je pozval oboževalce, naj z njimi delijo svoje umetniške upodobitve likov. Najboljši izdelki so postali del oglaševalske akcije »#Peakysfanar

  • Znan je preliminarni program 26. Zlatega bobna

    Objavljeno: sreda, 7. avgust, 2019

    Na govorniškem odru 26. mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben, ki bo med 17. in 18. oktobrom 2019 v Portorožu, se bo zvrstilo okrog 40 mednarodnih in domačih govorcev. Glavni govorec je slov

  • McDonald's tudi motoristom pokaže pravo pot

    Objavljeno: sreda, 7. avgust, 2019

    »Manj je več,« je načelo, ki so mu sledili v agenciji TBWA\Paris, ko so snovali nove oglase za McDonald's. Ti so namreč minimalistični, estetski in brez odvečnih elementov, ki jih sicer še prevečkrat

  • Delček Golovca v središču Ljubljane

    Objavljeno: torek, 6. avgust, 2019

    Pri ljubljanskem Gospodarskem razstavišču je mimoidoče v zadnjem mesecu nagovarjal skrivnostni plakat, dobesedno obdan z zelenjem. »Draženja« je zdaj konec, saj smo izvedeli, da gre za oglas za večsta

  • Pampers: »Sanje se z našimi plenicami nikoli ne končajo«

    Objavljeno: torek, 6. avgust, 2019

    Proizvajalec plenic Pampers, ki sodi pod okrilje multinacionalke P&G, je za korejski trg posnel animiran oglas, s katerim so želeli pokazati, da so prav njihove pleničke tiste, ki dojenčkom zagotovijo

  • Ko registrska tablica postane promocijska koda za nakup kolesa

    Objavljeno: četrtek, 1. avgust, 2019

    Da smo letos Slovenci na 65. mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions ostali praznih rok oziroma brez nagrad, ne drži povsem. Slovenski kreativec Blaž Verhnjak je namreč s sodelavci iz nizozems

  • Heineken (tudi) v Sloveniji še utrjuje svojo zavezo k odgovornemu pitju alkohola

    Objavljeno: četrtek, 1. avgust, 2019

    Pivovarna Laško Union (PLU, del skupine Heineken) je z julijem postala proizvajalka brezalkoholnega piva Heineken 0.0. Hkrati so v pivovarni napovedali številne aktivnosti pri ozaveščanju o odgovorne(