• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Bodo Mustrovi zajčki dobili naslednike?

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Blagovna znamka Curaprox je pobudnica akcije, s katero želijo spodbuditi skrb za ustno higieno zlasti pri najmlajših. S tem namenom so nastale »Zgodbice za zdrav nasmeh«, ki so del akcije »Zdrav nasme

  • Luka Bajs, kreativni direktor leta: »Všeč mi je občutek, da nekaj 'vrnem' družbi«

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019

    Luka Bajs pravi, da njegovi začetki v svetu oglaševanja niso bili lahki in da je v tistem času že dvomil, ali je bila njegova odločitev zanj sploh pravilna. Toda sreča je na strani pogumnih, pravijo,

  • Naj se vaš pes polula na naš oglas

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019

    Pri Nestléjevi blagovni znamki Purina so se domislili inovativnega načina, da bi lastniki psov opazili njihove oglasne table. »Naj se vaš pes polula na naš oglas,« pozivajo. Na ta način lahko izvejo,

  • Kdo so »najboljši od najboljših« v Evropi?

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Po poročilu marketinške analitične družbe WARC je najboljša oglaševalska agencija v Evropi španska LOLA MullenLowe Madrid, ki je člane žirij najuglednejših festivalov kreativnosti na svetu najbolj nav

  • A1 Slovenija »med vrsticami« ozavešča o pomembnosti bralne kulture

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Slovenke in Slovenci vedno manj beremo, kar je družbo A1 Slovenija spodbudilo k akciji. Z namenom ozaveščanja o pomembnosti bralne kulture je namreč uvedla pobudo »Med vrsticami«, h kateri je pristopi

  • Trenutek za žar legende

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Po tem ko so nas nekaj časa pustili ugibati in je bila oglaševalska akcija še v dražilni fazi, smo končno izvedeli, kaj oglašujeta Darko Klemen, zmagovalec oddaje MasterChef 2016, in Miha Brajnik, ede

  • Burberry in digitalizacija prestiža

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Številne prestižne blagovne znamke stavijo na nedostopnost. A ne britanska modna hiša Burberry. Z načetim ugledom ob pogosti spremljavi pridevnikov »postarani« in »dotrajani« sredi devetdesetih let pr

  • Človeških src ni na zalogi

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Agencija Mediaplus Group ter nemška fundacija Über Leben sta združili moči in ustvarili oglaševalsko akcijo, s katero želita opozoriti na to, da v Nemčiji primanjkuje organov, zaradi česar ljudje umi

  • Opazili smo: Ford ima novo spletno stran

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Opazili smo Fordovo novo spletno stran prvaizbira.si, ki so jo naredili v agenciji Madwise. V podjetju Summit motors Ljubljana pravijo, da je njena največja odlika neposreden vpogled v zalogo vozil, k

  • Dobri, lepi in hudobni velikonočni oglasi

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Predvsem v Veliki Britaniji in ZDA podobno kot za božične praznike blagovne znamke merijo oglaševalske mišice tudi v času Velike noči. Ob tej priložnosti smo zbrali nekaj vidnejših oglasov novejšega i

  • Adidas: »Tek je energija!«

    Objavljeno: četrtek, 18. april, 2019

    Adidas v sodelovanju z agencijo TBWA\NEBOKO predstavlja novo oglaševalsko akcijo, v kateri je glavna zvezda tekaški čevelj Ultraboost 19.

  • Aldijev toaletni papir je dober, zmaji malo manj ...

    Objavljeno: sreda, 17. april, 2019

    Te dni je v središču pozornosti Igra prestolov, saj so oboževalci v nedeljo dočakali prvi del nove sezone. Evforijo je izkoristil tudi trgovec Aldi, ki je posnel nov oglas v seriji »Like Brands« (»Kot