• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Od celostne podobe Idrije do certifikata za družbeno odgovornega delodajalca (razpisi)

    Objavljeno: torek, 11. februar, 2020

    V pregledu aktualnih razpisov prevladujejo tisti s področja turističnega marketinga in odnosov z javnostmi.

  • TripAdvisor v minimalistični preobleki

    Objavljeno: četrtek, 6. februar, 2020

    Namen prenove vizualne identitete je bil predvsem poenostavitev podobe brez izgube osebnosti. Da je newyorška agencija Mother Design dobro opravila svoje delo, se strinjajo tudi umetniški direktorji M

  • Društvo SOS z novo podobo in spletno stranjo

    Objavljeno: petek, 31. januar, 2020

    V oblikovalskem studio Kofein Dizajn del ustvarjalne energije že od ustanovitve namenjajo »drugačnim« in zanje vsebinsko pomembnim projektom, med katere se največkrat uvrščajo inovativni, kulturni in

  • Alla Luigi, Magea in Gogix – nove zvezde četrte sezona projekta Štartaj Slovenija

    Objavljeno: sreda, 29. januar, 2020

    Decembra 2019 se je zaključila 4. sezona projekta Štartaj Slovenija, ki ga soustvarjajo v skupini Formitas. Skupaj s partnerjema Spar Slovenija in Pro Plus podpirajo mlade podjetnike na njihovi poti o

  • Bodi samosvoj!

    Objavljeno: petek, 24. januar, 2020

    Petja Montañez je nekonvencionalna, predvsem pa samosvoja oglaševalska kreativka, ki ji v svetu oglaševanja uspeva ohranjati svoj jaz, čeprav nikoli ne dopusti, da bi njen umetniški izraz zasenčil ese

  • B-report 2019: Etikete, zaradi katerih je za vino Piquentum čakalna vrsta

    Objavljeno: petek, 24. januar, 2020

    Hrvaški Studio Sonda je z inovativnimi etiketami za naravna vina Piquentum zasnoval tudi tretjo največkrat nagrajeno kampanjo v regiji in največkrat nagrajeno kampanjo na Hrvaškem. Kot pravita kreativ

  • Zobna pasta Toothie izstopa že z embalažo

    Objavljeno: ponedeljek, 20. januar, 2020

    Na prodajnih mestih je več različnih izdelkov kot kadar koli prej in ker je konkurenca resnično velika, je zelo pomembno, kako je oblikovana embalaža. »Embalaža ustvarja pomemben vtis o izdelku in zna

  • »Zdaj je čas za izrabo novega potenciala«

    Objavljeno: sreda, 8. januar, 2020

    Od 3. januarja 2020 zavarovalnci Adriatic Slovenica in Generali delujeta pod isto blagovno znamko in imenom. O procesu preznamčenja, ki je trajal od aprila 2019 in so ga zaokrožili s sloganom »Združen

  • Spremeniti morate način svojega razmišljanja o tehnologiji!

    Objavljeno: petek, 3. januar, 2020

    Čeprav je digitalna preobrazba postala stalnica v terminologiji marsikaterega tradicionalnega podjetja, pa je razumevanje, katere spremembe sploh zahteva, še vedno zelo pomanjkljivo. Če bodo ta podjet

  • Novoletna darila slovenskih agencij: Propiar

    Objavljeno: sobota, 28. december, 2019

    Tik pred zaključkom leta se nam s svojim novoletnim darilom – veganskim čokoladnim namazom Komunikatella - predstavlja še družba za strateško komuniciranje Propiar.

  • Digitalni kamin v pisarni? Zakaj pa ne.

    Objavljeno: torek, 24. december, 2019

    David Koderman in Nikola Ovčar, direktorja mariborskega tehnološkega podjetja Garex, sta ob širitvi poslovanja in selitvi v nove prostore razmišljala o tem, kako pomemben vpliv na naše počutje ima del

  • Novoletna darila slovenskih agencij – Formitas, Luna TBWA in Aritmija

    Objavljeno: torek, 24. december, 2019

    V zadnjem v seriji prispevkov o novoletnih darilih slovenskih agencij se predstavljajo Luna TBWA, Formitas in Aritmija.