• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • V žiriji za evropske nagrade Effie tudi slovenski predstavniki

    Objavljeno: torek, 7. maj, 2019

    Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) je objavilo člane žirije Effie Awards Europe 2019, tako v prvostopenjski kot tudi drugostopenjski žiriji. Med njimi je kar šest slovenskih strokovnjak

  • Agencija 101: Ne bomo počivali na lovorikah!

    Objavljeno: ponedeljek, 29. april, 2019

    Naziv agencije leta 2019 na letošnjem SOF-u je pripadel Agenciji 101. Pravijo, da jim je uspel sijajen dosežek, vendar pa ne nameravajo počivati na lovorikah, je za MM zatrdil direktor Peter Vidmar.

  • Konferenca Branding v znamenju vplivnežev

    Objavljeno: ponedeljek, 29. april, 2019

    V središču letošnje konference Branding, ki bo 31. maja v Sarajevu, bodo tokrat vplivneži in vprašanje, kako pridobiti vpliv in ga izkoristiti za gradnjo odnosa med blagovno znamko in potrošniki. Dogo

  • Bliža se 22. SKOJ

    Objavljeno: petek, 26. april, 2019

    Še slab mesec nas loči od letošnje Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki bo 21. in 22. maja v Portorožu. Letos se bo vse vrtelo okoli besede »instantno«.

  • Luka Bajs, kreativni direktor leta: »Všeč mi je občutek, da nekaj 'vrnem' družbi«

    Objavljeno: četrtek, 25. april, 2019

    Luka Bajs pravi, da njegovi začetki v svetu oglaševanja niso bili lahki in da je v tistem času že dvomil, ali je bila njegova odločitev zanj sploh pravilna. Toda sreča je na strani pogumnih, pravijo,

  • Kreativni direktor leta je Luka Bajs

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, je na podlagi nagrad, ki jih je osvojil na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, dobil največ točk med kreativnimi direktorji. Letošnji

  • 12. Plaktivat se posveča krizi medijev

    Objavljeno: četrtek, 18. april, 2019

    TAM-TAM Inštitut je v sodelovanju z Radiom Študent objavil mednarodni natečaj za oblikovanje mestnega plakata na temo krize medijev. Z njim želijo opozoriti na problematiko medijskih vsebin, ki zmanjš

  • MM (pri)poroča – veliki finale 28. SOF-a

    Objavljeno: petek, 12. april, 2019

    Pred nami je drugi dan 27. Slovenskega oglaševalskega festivala, ko bodo znani tudi dobitniki nagrad. Da ne bi izpustili najpomembnejšega dogajanja, vam uredništvo MM-a priporoča nekaj današnjih preda

  • V Slovenijo letos tri nagrade Zlato pero

    Objavljeno: torek, 9. april, 2019

    Letošnje mednarodno priznanje za komunikacijsko odličnost Zlato pero (Gold Quill) prejmejo dva digitalna projekta in prometni preventivni program iz Slovenije. Zavarovalnica Triglav in Studio Kernel s

  • Razglasili so najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom

    Objavljeno: petek, 5. april, 2019

    The Good Report razglaša letošnje najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom oziroma družbeno odgovorne akcije. Najboljša oglaševalska akcija je »Otoki smeti« (»Trash Isles«), BBDO New York je agenc

  • »Oglaševanje je ustvarjanje dobre komunikacije«

    Objavljeno: torek, 2. april, 2019

    Taja Marčetič in Nikolas Kristovič sta zmagovalca prvega natečaja »Mladi kreativni upi« v organizaciji Slovenske oglaševalske zbornice. Za MM sta predstavila svojo kreativno rešitev in proces njenega

  • Z oblikovalskim natečajem do pešcem prijaznih mest

    Objavljeno: ponedeljek, 1. april, 2019

    Inštitut za politike prostora (IPop) in TAM-TAM Inštitut sta objavila mednarodni natečaj za oblikovanje plakata na temo pešcem prijaznega mesta prihodnosti. Zmagovalec natečaja »Mesta pešcem!« prejme