• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • »Brez komunikacije, kreativnosti in inovativnosti ne moremo utirati novih poti«

    Objavljeno: sreda, 10. julij, 2019

    Z Ladejo Godino Košir, pobudnico platforme Circular Change, smo se pogovarjali o potrebi po prehodu v krožno gospodarstvo, poslovno paradigmo, ki bo podjetja na dolgi rok obdržala pri življenju, posa

  • Lenny in Zoe Kravitz gresta skupaj na Bahame

    Objavljeno: torek, 9. julij, 2019

    Ameriški proizvajalec kovčkov Tumi ponuja lep način medgeneracijskega povezovanja. Glasbeni zvezdnik Lenny Kravitz in njegova hčerka Zoë skupaj nastopata v spomladansko-poletni oglaševalski akciji »Ka

  • Kupujte manj, pa tisto bolj kakovostno

    Objavljeno: petek, 5. julij, 2019

    To je nasvet Tee Hegeduš, odgovorne urednice revije Gloss, ki se v zadnjih letih po akademski plati posveča trajnostni modi. Ta v nasprotju s hitro modo, ki je preplavila tudi slovenske trgovine, post

  • Tomsov modni aktivizem

    Objavljeno: ponedeljek, 10. junij, 2019

    Podjetju Toms uspeva na videz nemogoče. V poslovnem modelu s sloganom »eden za enega« so združili prodajo čevljev in dobrodelno dejavnost. Za vsak prodani par čevljev enega namreč tudi podarijo. A nji

  • Burberry in digitalizacija prestiža

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Številne prestižne blagovne znamke stavijo na nedostopnost. A ne britanska modna hiša Burberry. Z načetim ugledom ob pogosti spremljavi pridevnikov »postarani« in »dotrajani« sredi devetdesetih let pr

  • Macy’s slavi lepoto

    Objavljeno: sreda, 13. marec, 2019

    Veriga veleblagovnic Macy’s je za letošnjo pomlad pripravila dve novi oglaševalski akciji, s preprostim sporočilom – slavi žensko lepoto.

  • Liscina aktivacija v Milanu za dober namen

    Objavljeno: ponedeljek, 11. marec, 2019

    Drugo leto zapored se je na trgu pred katedralo v Milanu odvil posebna modna revija, ki poudarja pomen pozitivne samopodobe. Na dogodku je bila prisotna tudi slovenska blagovna znamka Lisca.

  • »Čevlji Peter Kozina bodo premikali meje oblikovanja«

    Objavljeno: petek, 1. marec, 2019

    Januarja 2019 oziroma slabo leto po nakupu blagovne znamke Peko je Alpina napovedala novo marketinško strategijo. Največ sprememb se nanaša na segment modne obutve. Ena od najbolj tradicionalnih slove

  • Odšel je Karl Lagerfeld (1933-2019)

    Objavljeno: sreda, 20. februar, 2019

    V 86. letu starosti je po dolgotrajni bolezni umrl modni vizionar Karl Lagerfeld, ki je bil od leta 1983 kreativni direktor v francoski modni hiši Chanel. Prav Lagerfeld je avtor ikoničnega monograma

  • Opazili smo: Ljubezen = ljubezen

    Objavljeno: petek, 15. februar, 2019

    Društvo Informacijski center Legebitra je na valentinovo v sodelovanju z agencijo Imago Bold pripravilo gverilsko akcijo. Izložbe priljubljenih trgovin v središču Ljubljane so polepili z nalepkami, ki

  • Ustavimo spletno nadlegovanje zaradi zunanjega videza!

    Objavljeno: sreda, 13. februar, 2019

    Četrtina mladih žensk je že doživela spletno nadlegovanje zaradi svojega videza. Zasmehujoči in zlonamerni komentarji rušijo njihovo samozavest in jih celo vodijo k samopoškodbam. Dekleta vsako leto i

  • Trpljenje mladih vplivnežev

    Objavljeno: torek, 5. februar, 2019

    V vplivnostni »vročici« nas modna znamka Diesel z novo akcijo »tolaži«, da je čisto v redu, če smo le sledilci.