• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • Vodenje Media Poola prevzemajo Dali Bungič, Marko Vičič in Primož Pusar

    Objavljeno: petek, 29. maj, 2020

    S 1. junijem 2020 bo vodenje medijskega zakupnika Media Pool prevzela tričlanska uprava, v kateri bodo predstavniki lastnikov podjetja. Dali Bungič, direktorica skupine Luna TBWA, Primož Pusar, direkt

  • Zavarovalnica Triglav: Vse se lahko uredi tudi na daljavo

    Objavljeno: torek, 7. april, 2020

    »Ostanite doma. Vse lahko uredite na daljavo.« S temi besedami svojo ciljno javnost v video animiranem oglasu v pomirljivem tonu nagovarja Zavarovalnica Triglav, ki je prav tako morala čez noč prilago

  • Publicis Media: »Vsaka kriza prinaša tudi nove priložnosti«

    Objavljeno: četrtek, 2. april, 2020

    »Koronakriza« vpliva tudi na medijske agencije. Maka Lippai Senekovič, direktorica Publicis Medie, medijske divizije Publicis Groupe Slovenia, pravi, da bo imela epidemija kratko- in dolgoročen vpliv

  • Delo: »Slovenske spletne medije so začeli spremljati ljudje, ki jih prej niso«

    Objavljeno: četrtek, 2. april, 2020

    Tudi v medijski hiši Delo ugotavljajo, da je ena od posledic »koronakrize« vsesplošno povečanje branosti njihovih in drugih slovenskih medijev. Po opažanjih Dolores Podbevšek, direktorice marketinga v

  • Media Publikum: »Naš promet se bo zmanjšal za 20 do 30 odstotkov«

    Objavljeno: ponedeljek, 30. marec, 2020

    S Tilnom Klaričem, direktorjem največjega slovenskega medijskega zakupnika Media Publikum, smo se pogovarjali o tem, kaj trenutna kriza pomeni za njihovo poslovanje. Po njegovih besedah že občutijo iz

  • Zakaj je zdaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?

    Objavljeno: petek, 27. marec, 2020

    Življenje se je v času epidemije z ulic preselilo na splet. Tudi sicer visoke številke obiskanosti spletnih medijev v zadnjem obdobju merjenja beležijo tudi do 20- do 30-odstotno rast.

  • 6 oglaševalskih zanimivosti Super Bowla 2020

    Objavljeno: torek, 4. februar, 2020

    Finale lige v ameriškem nogometu NFL že dolgo ni več le spopad dveh najboljših ekip v sezoni. Gre tudi za enega od najdražjih oglasnih blokov na svetu, ko se oglaševalci spopadajo za pozornost gledalc

  • Optimistično v leto 2020

    Objavljeno: ponedeljek, 13. januar, 2020

    Po čem si bodo zapomnili leto 2019 in kje vidijo največje izzive v letu 2020, smo v zadnjem v seriji prispevkov povprašali predstavnike agencij.

  • Razpisa tedna

    Objavljeno: torek, 24. december, 2019

    Zadnji pregled razpisov tedna obsega snovanje medijske kampanje in razvoj aplikacije za organizacijo dogodkov.

  • Razpis: Mestna občina Kranj išče izvajalca za zakup medijskega prostora

    Objavljeno: torek, 10. december, 2019

    Mestna občina Kranj je objavila razpis za zakup prostora za objavo informativnih vsebin v tiskanem mediju. Ocenjena vrednost javnega naročila znaša okrog 115 tisoč evrov (brez DDV). Razpis je odprt do

  • Disney zaupal medijski zakup Publicisu in Omnicomu

    Objavljeno: sreda, 16. oktober, 2019

    Za razdelitev Disneyjevega medijskega proračuna bosta po novem skrbela Publicis Media in Omnicom Media Group. Velikan iz sveta zabavne industrije namerava sicer v letu 2019 z vsemi hčerinskimi podjetj

  • iPROM nadgradil platformo za sožitno oglaševanje

    Objavljeno: torek, 8. oktober, 2019

    Sedma različica rešitve iPROM Native omogoča avtomatizirano pripravo sožitnega video oglasa. Z nadgradnjo naj bi naročnikom zagotovili učinkovito in nevsiljivo pridobivanje pozornosti ciljnega občinst