• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • »Prenehajte me klicati Jennyfer«

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Francoska modna znamka Jennyfer se po dvajsetih letih vrača z novo oglaševalsko akcijo, v kateri med drugim sporočajo, da so pripravljeni na drastične spremembe.

  • Mladinska knjiga krepi področje digitalnega marketinga

    Objavljeno: torek, 14. maj, 2019

    Založba Mladinska knjiga ima dve novi sodelavki – Andrejo Počkaj, ki bo pokrivala področje vsebinskega marketinga, in Živo Jalovec, ki bo skrbela predvsem za spletni nastop blagovne znamke Cankarjeva

  • »Privilegij je biti prav v ospredju digitalne revolucije«

    Objavljeno: ponedeljek, 13. maj, 2019

    Tako nam je Nicola Mendelsohn, podpredsednica za regijo EMEA pri Facebooku, odgovorila na vprašanje, kaj jo po petih letih dela pri tehnološkem velikanu še vedno najbolj navdušuje pri njenem delu. Pri

  • Vplivnežem zaupa le skromen delež ljudi

    Objavljeno: petek, 10. maj, 2019

    Čeprav je spletnih vplivnežev vedno več, podatki kažejo, da jim javnost ne zaupa ravno najbolj. Le štirje odstotki uporabnikov spleta pravijo, da jim verjamejo, medtem ko jih je nekoliko več (8 odstot

  • Bosta Harry in Meghan sprožila nov trend na Instagramu?

    Objavljeno: sreda, 8. maj, 2019

    Britanska kraljeva družina je dobila novega člana in glede na to, da princ Harry in njegova Meghan pogosto odstopata od tradicionalnih zapovedi monarhije, ne preseneča, da sta rojstvo sina naznanila n

  • Opazili sMMo: Agencije o aktualnem stanju v Evropski uniji

    Objavljeno: torek, 30. april, 2019
    Opazili sMMo: Agencije o aktualnem stanju v Evropski uniji

    Pred volitvami v Evropski parlament, ki bodo v nedeljo, 26. maja, so v Mladinini rubriki Proglas oglaševalske agencije razmišljale o aktualnem stanju v Evropski uniji. Svoje kreativne rešitve so prisp

  • Priljubljenost družbenih omrežij v Srbiji: Facebook pada, Instagram (še vedno) raste

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Srbska agencija Pioniri je v sodelovanju z raziskovalno družbo Smart Plus Research že tretje leto zapored izvedla raziskavo Social Serbia. Njen cilj je nuditi vpogled v število uporabnikov družbenih o

  • Kdo so »najboljši od najboljših« v Evropi?

    Objavljeno: sreda, 24. april, 2019

    Po poročilu marketinške analitične družbe WARC je najboljša oglaševalska agencija v Evropi španska LOLA MullenLowe Madrid, ki je člane žirij najuglednejših festivalov kreativnosti na svetu najbolj nav

  • Zenith je nova regijska medijska agencija Intersporta

    Objavljeno: torek, 23. april, 2019

    Medijska agencija Zenith Ljubljana (članica Publicis Groupe Slovenia) je zmagala na Intersportovem medijskem natečaju. S tem je postala vodilna medijska agencija tako za Intersport kot za njegovo blag

  • 12. Plaktivat se posveča krizi medijev

    Objavljeno: četrtek, 18. april, 2019

    TAM-TAM Inštitut je v sodelovanju z Radiom Študent objavil mednarodni natečaj za oblikovanje mestnega plakata na temo krize medijev. Z njim želijo opozoriti na problematiko medijskih vsebin, ki zmanjš

  • Naročnine, ki so obnorele svet

    Objavljeno: sreda, 17. april, 2019

    Presenečenje enkrat na mesec, filmi na konici prstov, mobilnost na dosegu roke ... Naročniški modeli osvajajo svet.

  • Tomaž Drozg: »Ukinjanja revij ne bo!«

    Objavljeno: torek, 9. april, 2019

    Prejšnji teden je presenetila novica o spremembah v založniški hiši Adria Media in ker smo lahko brali marsikaj – od tega, da bodo nekatere revije ukinili, do tega, da jih bodo le predali drugim založ