• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • FaceApp vas postara. Ali tudi vdira v vašo zasebnost?

    Objavljeno: četrtek, 18. julij, 2019

    Te dni je hit družbenih omrežij aplikacija FaceApp, s katero lahko pogledate v svojo nekaj desetletij oddaljeno prihodnost. A pri tem številni strokovnjaki svarijo, da ste del svoje prihodnosti, predv

  • Mediana: Tudi v Sloveniji (še) neradi plačujemo za vsebine spletnih medijev

    Objavljeno: torek, 16. julij, 2019

    Vedno več založnikov se odloča za model plačljivih vsebin, slovenski bralci pa pri tem sledimo globalnemu trendu. Velika večina nas namreč ni pripravljenih plačevati novinarskih prispevkov, ugotavljaj

  • Velika nagrada Cannes Lions: »Prazna številka«

    Objavljeno: ponedeljek, 15. julij, 2019

    Veliko nagrado v kategoriji tiskanih oglasov in založništva je prejela dubajska agencija Impact BBDO, ki je za vodilni libanonski dnevnik An-Nahar zasnovala »prazno številko«, časopis brez vsebine, ko

  • SimilarWeb: Google je (daleč) najbolj obiskana spletna stran na svetu

    Objavljeno: ponedeljek, 15. julij, 2019

    Alphabetov »dvojec«, Google in YouTube, je bil z najbližjim zasledovalcem Facebookom v maju daleč na vrhu najbolj obiskanih spletnih strani, ugotavlja analitični portal SimilarWeb.

  • KLM: Letite odgovorno!

    Objavljeno: petek, 12. julij, 2019

    Nizozemska letalska družba KLM si z oglaševalsko akcijo »Letite odgovorno« (očitno) pljuva v lastno skledo s tem, da celotno letalsko industrijo poziva k manj letenja. Pa si res?

  • Velika nagrada Cannes Lions: »The Truth is Worth It«

    Objavljeno: petek, 12. julij, 2019

    Dve veliki nagradi – za film in za filmsko obrtno odličnost (film craft) – sta dobili tudi ameriški agenciji Final Cut in Droga5, ki sta za The New York Times (NYT) zasnovali sporočilno izjemno močno

  • Velika nagrada Cannes Lions: Ko opuščena cerkev postane košarkarsko igrišče, grafiti pa prodajni kanal

    Objavljeno: četrtek, 11. julij, 2019

    Nike je poleg dveh velikih nagrad za akcijo »Sanjaj noro« prejel še dve, in sicer v tekmovalni skupini obrtne odličnosti (akcija »Just Do It HQ at The Church«.) in za medijsko akcijo (»Grafitarske trg

  • Kam boste vložili – v tehnologijo ali v čustva?

    Objavljeno: torek, 9. julij, 2019

    Za napredek je potrebna predvsem tehnologija. Vsaj za vidnejše korake. Od tega prepričanja doslej nisem odstopal. Morda sem s tem obremenjen, ker v celotni svoji 20-letni karieri na nek način prodajam

  • Bodi moj prijatelj na spletu

    Objavljeno: torek, 9. julij, 2019

    Vsake toliko si vzamem čas in se – priznam, da mukoma – prebijem skozi seznam ljudi, s katerimi sem povezan na družbenih omrežjih. Ne samo, komu sledim na Twitterju ali na Instagramu, temveč se lotim

  • TikTok želi biti kot YouTube

    Objavljeno: ponedeljek, 8. julij, 2019

    Kitajsko podjetje ByteDance, lastniki aplikacije TikTok, želijo povečati priljubljenost in prepoznavnost znamke zlasti v ZDA.

  • Formitas praznoval trideseti rojstni dan

    Objavljeno: ponedeljek, 8. julij, 2019

    Agencija Formitas letos praznuje trideset let delovanja in ob tej priložnosti so pripravili poletno druženje za prijatelje in poslovne partnerje, ki je bilo namenjeno tako obeležitvi jubileja kot izda

  • Kupujte manj, pa tisto bolj kakovostno

    Objavljeno: petek, 5. julij, 2019

    To je nasvet Tee Hegeduš, odgovorne urednice revije Gloss, ki se v zadnjih letih po akademski plati posveča trajnostni modi. Ta v nasprotju s hitro modo, ki je preplavila tudi slovenske trgovine, post