• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iskalnik

  • KLM: Letite odgovorno!

    Objavljeno: petek, 12. julij, 2019

    Nizozemska letalska družba KLM si z oglaševalsko akcijo »Letite odgovorno« (očitno) pljuva v lastno skledo s tem, da celotno letalsko industrijo poziva k manj letenja. Pa si res?

  • Velika nagrada Cannes Lions: »Sanjaj noro«

    Objavljeno: sreda, 10. julij, 2019

    Za še bolj provokativno akcijo, kot je bila Burger Kingova »Obvoz za Whopperja«, je poskrbel Nike v sodelovanju z ameriško agencijo Wieden + Kennedy Portland. Prejela je dve veliki nagradi, prvo za zu

  • Kaj bo, če izgubimo pljuča planeta?

    Objavljeno: sreda, 10. julij, 2019

    Okoljevarstvena organizacija Greenpeace in belgijska agencija Duval Guillaume sta te dni v Amsterdamu opozorila na nevarnost krčenja amazonskega gozda z »nadomestilom« ikoničnega napisa »I Amsterdam«.

  • Kupujte manj, pa tisto bolj kakovostno

    Objavljeno: petek, 5. julij, 2019

    To je nasvet Tee Hegeduš, odgovorne urednice revije Gloss, ki se v zadnjih letih po akademski plati posveča trajnostni modi. Ta v nasprotju s hitro modo, ki je preplavila tudi slovenske trgovine, post

  • Arnold Schwarzenegger kot prodajalec avtomobilov

    Objavljeno: četrtek, 27. junij, 2019

    Nekdanjemu kalifornijskemu guvernerju tudi v 71. letu starosti ni dolgčas. Tokrat – zamaskiran in z lažnimi brki – nastopa v oglasu neprofitne organizacije Veloz v podobi prodajalca rabljenih avtomobi

  • Cannes Lions 2019: Burger Kingu že druga velika nagrada

    Objavljeno: petek, 21. junij, 2019

    Tudi na četrti podelitvi nagrad v Cannesu so slavila dela, za katere člani žirij trdijo, da premikajo meje, saj so inovativna, drzna in unikatna. Takšen je tudi »Whopperjev obvoz«, ki je kupce domisel

  • Cannes Lions: Slovenske agencije s skupno 17 prijavami

    Objavljeno: petek, 14. junij, 2019

    Na mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions je skupaj prijavljenih 30.953 prijav iz 89-ih držav, od tega so jih 17 prispevali slovenski prijavitelji. Med njimi so Futura DDB, Grey Ljubljana in Pr

  • Tomsov modni aktivizem

    Objavljeno: ponedeljek, 10. junij, 2019

    Podjetju Toms uspeva na videz nemogoče. V poslovnem modelu s sloganom »eden za enega« so združili prodajo čevljev in dobrodelno dejavnost. Za vsak prodani par čevljev enega namreč tudi podarijo. A nji

  • Človeških src ni na zalogi

    Objavljeno: petek, 19. april, 2019

    Agencija Mediaplus Group ter nemška fundacija Über Leben sta združili moči in ustvarili oglaševalsko akcijo, s katero želita opozoriti na to, da v Nemčiji primanjkuje organov, zaradi česar ljudje umi

  • Žoga je tista, ki povezuje

    Objavljeno: četrtek, 28. marec, 2019

    NK Maribor in Mastercard sta združila moči s pobudo #ŽogaZbližuje, s katero želijo na stadion Ljudski vrt pritegniti več družin. V okviru aktivnosti bo potekala tudi nacionalna nagradna igra, preko ka

  • Mars predstavil nov logotip in napovedal reorganizacijo

    Objavljeno: četrtek, 14. marec, 2019

    Mars, matično podjetje blagovnih znamk Snickers, Uncle Ben's, Whiskas in Wrigley, je oznanil rebranding, prestrukturiranje in nove cilje, ki zadevajo predvsem družbeno odgovornost.

  • Ker je bolj pomembno, da vidite cesto kot oglas

    Objavljeno: četrtek, 14. marec, 2019

    Argentinska zavarovalnica La Caja se je domislila zanimivega načina za izboljševanje varnosti na cestah. Namesto, da bi osvetlili oglasne panoje, so osvetlili cesto.